Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmet de nieuwe IRL gezien te hebben.... t'is een waardige opvolger
Ik ben ook aan het bijdraaien....zeker sinds die soundfile
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenGodverdomme, en wat een ziekgeile foto's zijn dat toch ook.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOp foto (ja sorry hé) kan de nieuwe hier althans niet aan tippen. In de verste verte niet.
Als dat nog maar een shop is, wat moet dit IRL zijn...
Comment
-
De nieuwe is VET, ÜBER, DIK, HEAVY, en al wat je wil. True.
Maar de oude is imo nét dat tikkeltje meer gedistingueerder.
Zoals den 'BTJ'... Met z'n simpele, onopvallende kleur, en de 18 duimse standaardvelgen... Je ziet heel misschien dat het iets speciaals is, maar een leek weet niet wat te denken.
Comment
-
Overigens vandaag de eerste keer iets geraakt met de sechs....een smart
Waarom maken ze die ondingen toch ook zo vreselijk klein, dat ding hing links van me en ik wil afslaan
Soit, niks aan mijn wagen, quasi onzichtbare krasjes op de linker wielkas en kan 100% zeker weggesimoniseerd worden. De tegenpartij moest wel ff met hare vent bellen ( de smart is van mijn man ), ze had ocharme een krasje op haar wieldop
Ach ja, die dingen gebeuren. Om de 80K mag je eens iets raken vind ik. Volgende keer toch liever iets flexibel, een voetganger ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhaha
RS6 meets Smart
PAL voor de ogen van 2 mensen die ik daar ontmoette
Nice entry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOverigens vandaag de eerste keer iets geraakt met de sechs....een smart
Waarom maken ze die ondingen toch ook zo vreselijk klein, dat ding hing links van me en ik wil afslaan
Soit, niks aan mijn wagen, quasi onzichtbare krasjes op de linker wielkas en kan 100% zeker weggesimoniseerd worden. De tegenpartij moest wel ff met hare vent bellen ( de smart is van mijn man ), ze had ocharme een krasje op haar wieldop
Ach ja, die dingen gebeuren. Om de 80K mag je eens iets raken vind ik. Volgende keer toch liever iets flexibel, een voetganger ofzo
Comment
Comment