Hoe zie je dat die geen keyless entry heeft?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenblijft zo zonde dat jullie die zetels niet hebben
Neen en ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHoe zie je dat die geen keyless entry heeft?
Of je bent een imbiciel en je dan 990€ hebt betaald voor niets.
De officiële naam is eigenlijk 'Advanced Key', eenvoudig bij ons.
Comment
-
Oké, it's S3 time!
Ik heb me er afgelopen weekend helemaal op verdiept en ik hem m'n droom S3 kunnen configureren.
De Wiki-geschiedenis vind je HIER.
De eerste modellen (1999-2002) hadden 210 pk, die naar verluidt een geknepen motor van de Audi TT was en dit zou gedaan zijn om de concurrentie met de krachtiger TT te verminderen. Latere modellen (2002-2003) hadden variabele kleptiming en 225 pk.
De S3 werd voorgesteld in 1999, toen nog in deze vorm (préfacelift) met de 209pk 4 cilinder.
Comment
-
Dan in 2000 kwam de facelift er (ook voor de A3's), maar de motor bleef dezelfde.
(de verschillen met de facelift en préfacelift zitten hem in het dashboard, bumpers en lichtunits, buiten de onderhuidse aanpassingen welliswaar.)
Deze uitvoering heeft het een jaartje uitgehouden tot 2001, waar de motor dan een 'facelift' gekregen heeft, met meer pk, namelijk 224pk.
Hetzelfde model als de facelift, alleen andere motor.
De S3 (eerste generatie -> 8L) werd geproduceerd tot 2003, wanneer het nieuw model er aan kwam.
Comment
-
Nu een bond amalgaam van foto's van m'n favoriete S3, ik heb me bezig gehouden met heel mobile.de ed. af te snuisteren.
Met GPS ->
(is facelift)Last edited by Spillies; 19/12/2007, 00:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Al is de huidige versie minstens even mooi
Comment
-
Vette recaro's...
Vette recaro's ²Last edited by Spillies; 19/12/2007, 00:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenNu een bond amalgaan
Maar voor de rest wel goed bezig ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Vette recardo's...
Vette recardo's ²
recaro's, spillies. Zonder d.
En die kar is vet met die RS wielen
Comment