Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gewoon, ik heb me een paar weken geleden bezig gehouden met heel mobile.de af te schuimen naar S3tjes (vorige generatie).
Wat me daar opviel is van de x aantal S3tje dat er wel een goede 40% niet meer OEM waren.
Oké, no hard feelings, maar er waren daar toch sommige die écht verkakt waren.
En dat vind ik jammer, want ze zijn al niet dik gezaaid deze, en als ze dan nog es verneukt worden...
Zoals deze;
Je kan zeggen dat dit mooi gedaan is, maar ik vind het niet.
Oké, ieder z'n ding natuurlijk.
En van die GT2 bumper was maar om te lachen, ik ben er me wel al te goed van bewust dat jij één bent die z'n wagens aanpast met smaak.
Dat was helemaal niks persoonlijks he Spillies! De foto die je laat zien hierboven is inderdaad een A3 die er niet mooier op geworden is. Maar toch zal die eigenaar het mooi vinden waarschijnlijk.
De énen vindt een borstvergroting not done, nen andere smeekt erom
Zo is het eenmaal, maar ik denk toch dat het merendeel van het forum hier pleit voor OEM.
En daar ben ik ook bij...
Het is een non-OEM A3, daar gaat het over. De aanpassingen die hij heeft moeten ondergaan zijn helaas niet zo erg geslaagd (IMHO).
Ik pleit compleet tegen OEM. Als iedereen alles OEM laat dan wordt het zeer ééntonig. Bij mij zijn het nét die wagens die (al dan niet) subtiele wijzigingen hebben ondergaan diegene die het straatbeeld veel levendiger en kleurrijker maken.
Ik pleit compleet tegen OEM. Als iedereen alles OEM laat dan wordt het zeer ééntonig. Bij mij zijn het nét die wagens die (al dan niet) subtiele wijzigingen hebben ondergaan diegene die het straatbeeld veel levendiger en kleurrijker maken.
Comment