Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarnet nog wat gaan cruisen, ik reed in een drukke straat, aanschuiven achter een touy V10 TDI.
Enkel de Touy had superveel bekijks, en velen liepen onvermoedend +500 PK voorbij.
Een combinatie van de twee zou de perfectie zijn. De eerste foto is "mooier" omdat je meer straat ziet, en 't minder bewogen is (check die witte lijn ), maar de tweede is cooler door de acceleratie en ook de lucht en de horizon zijn cooler.
Anyhow, pic 1 geniet m'n voorkeur. Just!
Als je de acceleratie in de eerste foto zou zetten, dan zou je de toerenteller wel niet zo goed zien bewegen. Maar voor de rest ben ik het met u eens.
Daarnet nog wat gaan cruisen, ik reed in een drukke straat, aanschuiven achter een touy V10 TDI.
Enkel de Touy had superveel bekijks, en velen liepen onvermoedend +500 PK voorbij.
LL, gezien van waar jij komt (notoir overbelichtende klungel) kan ik enkel maar oordelen dat aan foto's trekken geen kunst is, dat al het lof aan de camera toekomt! Desalniettemin, knappe foto!
Welk toestel gebruik je? Ik kan er ook zo eentje gebruiken denk ik!
LL, gezien van waar jij komt (notoir overbelichtende klungel) kan ik enkel maar oordelen dat aan foto's trekken geen kunst is, dat al het lof aan de camera toekomt! Desalniettemin, knappe foto!
Voor mij zo'n 225pk versie, graag ... en ik zou 'm al tjoenen : de lichtblokken erin van de pre-facelift S3, met de xenonlampjes aan de buitenzijde van de lichtblok, in plaats van aan de binnenzijde (= scheel).
Indd EOS 400D, en het is indd voornamelijk de camera die het werk doet . Maar met dat lensje is het toch niet altijd gemakkelijk, en ik vind het superleuk zelf wat experimentjes te doen!
Comment