20
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDit ding is toch ook wel fookin' dik te noemen
Dikheid X100000000
Wel liever de OEM velgen eronder ipv de D3 velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
De S8 zonder twijfel. Dat zilver staat de S6 niet zo goed, voor de S8 perfect.
Die snoet van de S8 is toch wel lekker bruut
Ik zeg het, tzijn gewoon alletwee zo'n prachtkarren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenCouldn't agree more, maar als ik de S6 kies ga ik sowieso voor de Avant.
Eerst wel nog een goe jaartje op mn honger blijven zitten en mn rijbewijs halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenLaten we het gewoon eerlijk verdelen, neem jij de S8 zal ik de S6 nemen. Zal die wel ergens omruilen voor een S6 Avant, en dan kunnen we geregeld eens ruilen..
Eerst wel nog een goe jaartje op mn honger blijven zitten en mn rijbewijs halen
Ik zit nog steeds op m'n honger om eens met een S8 te rijden/meerijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDeal
Ik zit nog steeds op m'n honger om eens met een S8 te rijden/meerijden.
Zal toch ooit wel eens de kans hebben hoop ik.. Als ik later ooit eentje kan bemachtigen, kom ik je wel eens halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenWie niet (al is het bij mij dan eerder meerijden).
Zal toch ooit wel eens de kans hebben hoop ik.. Als ik later ooit eentje kan bemachtigen, kom ik je wel eens halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk hou je eraan Omgekeerd passeer ik dan ook wel eens
Comment
-
Classy, of toch liever voor iets met blauw gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenWelke kies je?
Ik vind het een moeilijke keuze! Al denk ik voor de S6, en als het de face-lift S8 geweest zou zijn de S8. Ach wat maakt het uit, tzijn alletwee zo'n prachtkarren
De S8 uiteraard.
Comment
Comment