Oorspronkelijk geplaatst door Fernand
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVind ik er ook van, voor mij hoeft dat zelfs geen S8 te zijn, een gewone A8 D2 volstaat.
Maar zoals je zegt, doe de chrome spiegels eraf en dat oogt zoals een simpele A8.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenLpg is op zo'n wagen geen probleem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenEn wat met de verbruiks-issue?
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGoh ja...het ziet er wel wat uit als "een oudere" auto...maar ie is nog érg groot en luxe zeg maar...
maar eerlijk gezegd heb ik daar wat schrik van de automatische versnellingsbak (toch redelijk wat negatiefs over gehoord) incl hoge onderhoudskosten.
Automaatbak is in principe best goed hoor. Alleen een goede flush van de olie is zeer aan te raden (maar dat is op elke autobak zo)
Hoewel ik er bij blijf dat zo'n kar met manueel MOET. Maar ik weet, ding moet 70-80k per jaar bollen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenLeken zien daar niet aan dat er een dikke motor onder de kap ligt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSoms denk ik wel...fuck die lpg, dan is diesel beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEn wat denk je van een Passat W8?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAls het zou kunnen, direct. Maar ik ga met mijn beperkte auto-kennis absoluut niet tegen de kennis van enkele cracks hier ingaan
Je kan het proberen. En uiteraard heb je kans dat het lukt, of toch voor een bepaalde (korte?) duur. Maar zoals Steve zegt, het is op z'n minst riskant.
En ik zou me ook wel schamen moest ik bij MTM aankomen omdat ik prullen heb met m'n motor, en zij daar uitvliegen of in de lach schieten als ze merken dat je dat ding op gas hebt gelegd
't blijft een hoogprestatiegerichte motor. Zeker met je chip. Een specefiek vermogen van dik 120pk/l ofzo? ik denk niet dat je veel voorbeelden gaat vinden van motoren met zo'n specefiek vermogen die probleemloos op LPG draaien, als je er simpelweg al vindt op gas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenvraag het eens aan experts? of op een RS-forum?
Je kan het proberen. En uiteraard heb je kans dat het lukt, of toch voor een bepaalde (korte?) duur. Maar zoals Steve zegt, het is op z'n minst riskant.
En ik zou me ook wel schamen moest ik bij MTM aankomen omdat ik prullen heb met m'n motor, en zij daar uitvliegen of in de lach schieten als ze merken dat je dat ding op gas hebt gelegd
't blijft een hoogprestatiegerichte motor. Zeker met je chip. Een specefiek vermogen van dik 120pk/l ofzo? ik denk niet dat je veel voorbeelden gaat vinden van motoren met zo'n specefiek vermogen die probleemloos op LPG draaien, als je er simpelweg al vindt op gas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk ben voor E46 330d.
Dan lijkt me zo'n Alpina 5-reeks of C4 Plus een veel aangenamere wagen voor corre. Zeker omdat hij daar nog een pak meer ruimte in heeft + de brandstofkosten op LPG zijn minstens even laag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk ben voor E46 330d.
Minpunt aan die dingen is dat ze hier nog vrij duur zijn met een aanvaardbaar aantal kilometers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDat leent zich een PAK minder goed tot hoge snelheden cruisen. Ligt ook een pak harder.
Dan lijkt me zo'n Alpina 5-reeks of C4 Plus een veel aangenamere wagen voor corre. Zeker omdat hij daar nog een pak meer ruimte in heeft + de brandstofkosten op LPG zijn minstens even laag.
Even googlen naar een Alpina....met 3.000 kom je toch 100% zeker toe voor lpg vermoed ik, inclusief verplaatsingkosten naar Duitsland?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZou een poll 540i vs. C4S6(+) niet eens interessant zijn? Nu niet extrapolerend op mijn situatie, maar gewoon random opinions.
Of is dat geen eerlijke poll
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDat leent zich een PAK minder goed tot hoge snelheden cruisen. Ligt ook een pak harder.
Vraagje@Leftlane: hoelang moet die 'nieuwe' kar dienen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZou een poll 540i vs. C4S6(+) niet eens interessant zijn? Nu niet extrapolerend op mijn situatie, maar gewoon random opinions.
Of is dat geen eerlijke poll
BMW vs iets anders
Neen dus
Comment
Comment