Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2 vraagjes

1. Moet jij een break hebben? Of mag het ook een sedan zijn?
    2. Jij hebt niks met SUV's he?

Comment

• Geen idee, maar ik ben er heilig van overtuigd dat die kar er komt. Maar wat er onder de kap komt, geen idee. Ofwel terug de 4.2, al dan niet met turbo's. Ofwel een V6 biturbo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        The horror!

Comment

2 vraagjes

1. Moet jij een break hebben? Of mag het ook een sedan zijn?

1. Liefst break, maar ik zeg tegen niks nee!
          2. Goh...niet echt..ik heb het ook niet nodig. Is alleen maar meer luchtweerstand!

Comment

• Een A3 Sportback 3.2, en ermee naar HPA!

Comment

• Voor ons ma? Ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                1. Liefst break, maar ik zeg tegen niks nee!
                2. Goh...niet echt..ik heb het ook niet nodig. Is alleen maar meer luchtweerstand!
                Overweeg dan is een E39 540i sedan. Het 4.4 liter 286pk blok van BMW leent zich uitstekend voor LPG. Dat is al veelvuldig bewezen. De sedan is echter iets lichter op de kont en daardoor heeft hij net iets meer rijplezier dan een touring. Daarenboven kun je dan ongestoord heel de koffer vol LPG leggen, een touring wordt met 2 LPG tanken nóg zwaarder op de kont...

Een E39 M5 zou ik ook op LPG durven leggen. Je gaat dan wel naar een handgeschakelde hoogtoerige auto natuurlijk. Maar als daily kan het absoluut tellen! En imagine having an E39 M5, MTM RS6 and an RS2 .

Comment

• een volvo T6 V70? of is dat te ouderwets?

Comment

Overweeg dan is een E39 540i sedan. Het 4.4 liter 286pk blok van BMW leent zich uitstekend voor LPG. Dat is al veelvuldig bewezen. De sedan is echter iets lichter op de kont en daardoor heeft hij net iets meer rijplezier dan een touring. Daarenboven kun je dan ongestoord heel de koffer vol LPG leggen, een touring wordt met 2 LPG tanken nóg zwaarder op de kont...
                    Maar dan heb je wel helemààl geen kofferspace meer neem ik aan?

Een E39 M5 zou ik ook op LPG durven leggen. Je gaat dan wel naar een handgeschakelde hoogtoerige auto natuurlijk. Maar als daily kan het absoluut tellen! En imagine having an E39 M5, MTM RS6 and an RS2 .
                    Indd, droomgarage. Maar E39 M5 op lpg.. = betrouwbaar?

Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
                    een volvo T6 V70? of is dat te ouderwets?
                    Ik ken echt geen zak van volvo. Ik weet alleen dat ze bepaalde R modellen hebben ofzo, niet?

Comment

Maar dan heb je wel helemààl geen kofferspace meer neem ik aan?

Indd, droomgarage. Maar E39 M5 op lpg.. = betrouwbaar?
                      *Dan ga je nog de helft van de kofferruimte overhouden, ik zoek even een foto.

E39 op LPG moet kunnen, wederom mits GOEDE LPG installatie.
                      Moest ik de taksen kunnen betalen zou ik wss een E39 M5 op LPG zetten.

Comment

Ik ken echt geen zak van volvo. Ik weet alleen dat ze bepaalde R modellen hebben ofzo, niet?
                        Idd 5 cilinder turbo AWD

Comment

hun T6 is een vrij koppelrijke benzinemotor, of een xc90 of s80 v8 AWD?

Comment

*Dan ga je nog de helft van de kofferruimte overhouden, ik zoek even een foto.

E39 op LPG moet kunnen, wederom mits GOEDE LPG installatie.
                            Moest ik de taksen kunnen betalen zou ik wss een E39 M5 op LPG zetten.
                            Als dat lukt....dan is dat zeker een van de favoriete opties! Taksen is hier immers geen probleem. En we hebben een goed contact bij een BMW garage.
                            Even opsnorren wat die dingen hier gaan...waarop letten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
                              hun T6 is een vrij koppelrijke benzinemotor, of een xc90 of s80 v8 AWD?

XC90 & S80 zijn te groot.

V50 / V70 is dan eerder een optie. Absolute discretie, en ik denk ideaal voor lpg.

Comment

• Facelift!!! Vanaf 09/2000.

*Zorg dat je volleer, schuifdak en navigatie hebt. Zijn erg gewilde opties op de occassionmarkt.

En verder een niet afgeragde auto zoeken. Dat is eigenlijk het belangrijkste. Er zijn M5's die bij 150.000km nog als nieuw rijden en er zijn er die totaal afgeragd zijn.

Comment

Als dat lukt....dan is dat zeker een van de favoriete opties! Taksen is hier immers geen probleem. En we hebben een goed contact bij een BMW garage.
                                  Even opsnorren wat die dingen hier gaan...waarop letten?
                                  oudere modellen zéker koppeling.

Comment

• In Duitsland zijn ze wel een stuk goedkoper.

Comment

Iets of wat in de buurt van postcode 6045 zoeken, radius max 40 km ofzo....

Comment

Iets of wat in de buurt van postcode 6045 zoeken, radius max 40 km ofzo....
                                        Maak het anders nóg moeilijker .

Comment

Working...
                                        X