Oorspronkelijk geplaatst door RRD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOverweeg dan is een E39 540i sedan. Het 4.4 liter 286pk blok van BMW leent zich uitstekend voor LPG. Dat is al veelvuldig bewezen. De sedan is echter iets lichter op de kont en daardoor heeft hij net iets meer rijplezier dan een touring. Daarenboven kun je dan ongestoord heel de koffer vol LPG leggen, een touring wordt met 2 LPG tanken nóg zwaarder op de kont...
Een E39 M5 zou ik ook op LPG durven leggen. Je gaat dan wel naar een handgeschakelde hoogtoerige auto natuurlijk. Maar als daily kan het absoluut tellen! En imagine having an E39 M5, MTM RS6 and an RS2 .
En de touring heeft automatische niveauregeling achteraan, dus echt problematisch is het al niet. Volgens BMW zelf (nja, niet geheel neutraal natuurlijk ) zou de wegligging 'tzelfde moeten zijn ongeacht de lading...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten30km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenkan allemaal zijn, maar Touring>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Sedan qua uiterlijk imo
De Touring is iets te lomp achteraan imho. Ik zou het er voor over hebben omdat het op LV kan, maar anders zou ik een touring niet eens overwegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenSinds wanneer zijn kilometers eigenlijk een probleem geworden bij Corre?
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenECHT NIET HE.
De Touring is iets te lomp achteraan imho. Ik zou het er voor over hebben omdat het op LV kan, maar anders zou ik een touring niet eens overwegen.
da's uiteraard persoonlijk. De touring vind ik subliem....
Comment
-
Comment