Oorspronkelijk geplaatst door CH.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zal er is op beginnen letten. Ik zwaai vanaf nu gewoon naar elke peugeot 106
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenAlleen de grill nog in het zwart, en dat is een vet ding!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEigenlijk wel vet in die kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenNieuwe RS6 zou een 5.0 Biturbo V10 hebben met 580pk (582 exact volgens sommige bronnen). Dit blijkt vrij betrouwbare info te zijn...
impressive als je het mij vraagt
Nu hopen dat ze het gewicht een beetje binnen de perken kunnen houden...
My bets are still on an S6plus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMy bets are still on an S6plus
Iig, ik vind het jammer dat het een V10 is (soundsgewijs dan, ik pleit voor V8 in die klasse) maar ben toch benieuwd naar deze nieuwe bom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenNieuwe RS6 zou een 5.0 Biturbo V10 hebben met 580pk (582 exact volgens sommige bronnen). Dit blijkt vrij betrouwbare info te zijn...
impressive als je het mij vraagt
Nu hopen dat ze het gewicht een beetje binnen de perken kunnen houden...
Klinkt wel heel tof.
De V10 vind ik persoonlijk ook spijtig... Gelukkig dat ze er al turbo's opvijzen...
Bon... een V10 Biturbo voor de koplampen... wat gaat dat geven....
Comment
Comment