Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Of misschien heeft 'ie zicht gewoon 'mistypt'.

Comment

• Dat kunnen we tenminste hopen...

Comment

• Wat een wagen toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          maar misschien bedoelt hij dat zn RS4 met miltek uitlaat klinkt ALS een V8
          Dat denk ik ook

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• Lekkere RS4 op gespoten ASA's AR1.

Comment

• Standaard RS4. Zo lekker... Check die prachtige kofferklep met ingebouwde spoiler.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Standaard RS4. Zo lekker... Check die prachtige kofferklep met ingebouwde spoiler.
                Ik heb daarstraks hier in Leuven een blauwe (iets speciaal, nog niet echt tegengekomen) A6 gezien en die had net dezelfde spoiler. Is dat een optie die je kan nemen op de A6? Heel knap imho!

Comment

• Speechless...

Check ook die alu spiegels met highspeed-vliegensplut :

Comment

Speechless...

Check ook die alu spiegels met highspeed-vliegensplut :
                    Heel knappe pics gTa, bedankt voor ze te posten. Waar zijn jullie die Audi's gaan bekijken als ik mag vragen?

Als ik die S8 daar zo zie staan Voor mij geen S65 AMG, no way!

Comment

• Audi Jacobs, Aachen. Als ik naar Kohl ga (al 'n jaar of 12, minstens een keer per 3 maand), dan passeer ik daar ook altijd 'es.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                        Ik heb daarstraks hier in Leuven een blauwe (iets speciaal, nog niet echt tegengekomen) A6 gezien en die had net dezelfde spoiler. Is dat een optie die je kan nemen op de A6? Heel knap imho!
                        Mezelf is quoten Heeft iemand hier soms meer informatie over?

Comment

• Neen, niet verkrijgbaar op de A6. Moet dus pure tjoening geweest zijn, ofwel heb je je vergist en zag je iets anders.

Check 'es de site van Caractere, misschien hebben die nozems zo'n spul in de aanbieding. Ze staan er redelijk goed om bekend om zeer lelijk spul te maken, dus 't kan wel kloppen.

Comment

Neen, niet verkrijgbaar op de A6. Moet dus pure tjoening geweest zijn, ofwel heb je je vergist en zag je iets anders.

Check 'es de site van Caractere, misschien hebben die nozems zo'n spul in de aanbieding. Ze staan er redelijk goed om bekend om zeer lelijk spul te maken, dus 't kan wel kloppen.
                            Ik heb net eens gekeken op de site van Caractere en het is niet die kofferpoiler. 'T was echt zo heel subtiel als bij die RS4 hierboven, zeker geen sjonnietjoening! Normaal ben ik niet zo voor dergelijke toestanden maar in die kleur vond ik het wel iets hebben. Ik heb tijdje geleden nog een A6 met net hetzelfde spoilertje gezien, zal volgende keer foto proberen nemen.

Comment

• Als ik me niet vergis komt dat uit de accessoirelijst van de A6. Ik moet eens zien thuis, die ligt daar nog ergens rond te slingeren...

Comment

• Thnx mate!

Comment

• Inderdaad knap!

Comment

• Geen tjoening met grote T dus

Comment

• schitterende RS4

Comment

• Die zetels zijn ongeloofelijk knap icm dat zilver
                                        Is dat leer van exclusive?

Comment

Working...
                                        X