Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Standaard RS4. Zo lekker... Check die prachtige kofferklep met ingebouwde spoiler.
Ik heb daarstraks hier in Leuven een blauwe (iets speciaal, nog niet echt tegengekomen) A6 gezien en die had net dezelfde spoiler. Is dat een optie die je kan nemen op de A6? Heel knap imho!
Ik heb daarstraks hier in Leuven een blauwe (iets speciaal, nog niet echt tegengekomen) A6 gezien en die had net dezelfde spoiler. Is dat een optie die je kan nemen op de A6? Heel knap imho!
Mezelf is quoten Heeft iemand hier soms meer informatie over?
Neen, niet verkrijgbaar op de A6. Moet dus pure tjoening geweest zijn, ofwel heb je je vergist en zag je iets anders.
Check 'es de site van Caractere, misschien hebben die nozems zo'n spul in de aanbieding. Ze staan er redelijk goed om bekend om zeer lelijk spul te maken, dus 't kan wel kloppen.
Neen, niet verkrijgbaar op de A6. Moet dus pure tjoening geweest zijn, ofwel heb je je vergist en zag je iets anders.
Check 'es de site van Caractere, misschien hebben die nozems zo'n spul in de aanbieding. Ze staan er redelijk goed om bekend om zeer lelijk spul te maken, dus 't kan wel kloppen.
Ik heb net eens gekeken op de site van Caractere en het is niet die kofferpoiler. 'T was echt zo heel subtiel als bij die RS4 hierboven, zeker geen sjonnietjoening! Normaal ben ik niet zo voor dergelijke toestanden maar in die kleur vond ik het wel iets hebben. Ik heb tijdje geleden nog een A6 met net hetzelfde spoilertje gezien, zal volgende keer foto proberen nemen.
Comment