Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZie ik dat goed en heeft dat ding rode remklauwen???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Speechless...
Check ook die alu spiegels met highspeed-vliegensplut :
zoniet dé mooiste...
Audi S8, echte topklasse...
love this car
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenja die zijn gespoten geweest. Who cares, effe herspuiten int zwart en klaar
Amai nie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHéél knap! Alleen de velgen zijn niet echt m'n ding. Ik zou er Avus of zo onder leggen...Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZie ik dat goed en heeft dat ding rode remklauwen???Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenja die zijn gespoten geweest. Who cares, effe herspuiten int zwart en klaar
Ik vind 't ook jammer van die rode remklauwen. Is me vorige keer helemaal ni opgevallen. Zijn die origineel zwart?
De velgen vind ik zeker ni mis. Maar ik had ze bij deze kleur niet gepoedercoat (is da een ww?) Nu lijken ze gewoon vuil, wat ze ook wel zijn, maar volgens mij ga je da blijven denken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenIk vind 't ook jammer van die rode remklauwen. Is me vorige keer helemaal ni opgevallen. Zijn die origineel zwart?
De velgen vind ik zeker ni mis. Maar ik had ze bij deze kleur niet gepoedercoat (is da een ww?) Nu lijken ze gewoon vuil, wat ze ook wel zijn, maar volgens mij ga je da blijven denken.
Velgen vind ik eigelijk super zalig
Eenmaal proper en gepolished zullen ze er alleen maar vetter onder staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendie klauwen is easy jobke é
Velgen vind ik eigelijk super zalig
Eenmaal proper en gepolished zullen ze er alleen maar vetter onder staan
Euhm, neen. Die klauwen zijn geen easy jobke. Wielen eraf, klauwen er wrs af, ni goe der trug opzetten, craschke. Geen goe idee dus.
Mss ineens aan mijne maat vragen om te spuiten.
Mja, met die velgen, we zullen zien... da komt wel goe.
Merci voor de pics é.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenEuhm, neen. Die klauwen zijn geen easy jobke. Wielen eraf, klauwen er wrs af, ni goe der trug opzetten, craschke. Geen goe idee dus.
Merci voor de pics é.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenCustom kleur RS6 met 18" RS6 winterwielen
504pk ABT met exhaust system
Sportstuur en carbon inleg en tis AF....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenEuhm, neen. Die klauwen zijn geen easy jobke. Wielen eraf, klauwen er wrs af, ni goe der trug opzetten, craschke. Geen goe idee dus.
Merci voor de pics é.
Pfff... remklauwen schilderen is EASY as hell...
Ik doe ver nie anders...
Comment
Comment