Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtennee ik ga NIET proberen met 5 man in de wagen 300 te halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtentsss.... WUSS...Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
Mja it's for your own sake, ik wil niet testen of die banden het houden tegen 300 met zoveel gewicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMja it's for your own sake, ik wil niet testen of die banden het houden tegen 300 met zoveel gewicht.
doch als je je bedenkt ge weet mij wonen, alles voor de wetenschap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenmjah daar zit wel iets in natuurlijk...
doch als je je bedenkt ge weet mij wonen, alles voor de wetenschap
klik
Comment
-
-
-
Mai da gaat hier vooruit, blijkbaar wat te vroeg gaan slapen gisteren
Een RS2 is begrensd op 262 per uur
Onbegrensd dacht ik dat ze zo'n 280 kunnen halen (effectief dan wel)
De RS2's staan (tov bv de S2's) btw bekend om hun zeer nauwkeurige tellers. Op 200 zo goed als geen afwijking volgens eigenaars.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtendaarnet bij de chinees
Comment
-
é kijk LL, een swiss-homie
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtené kijk LL, een swiss-homie
die velgen vind ik al niet zo super op een RS6, ik mis dakrails, kleur vind ik ook niet zo super staan en sinds ik LL's Milteks gezien heb zijn de gewone uitlaten steeds een teleurstelling als ik ze op foto zie...
PS: AF-probleempje met je camera?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtendan vind ik die van LL toch véél knapper
die velgen vind ik al niet zo super op een RS6, ik mis dakrails, kleur vind ik ook niet zo super staan en sinds ik LL's Milteks gezien heb zijn de gewone uitlaten steeds een teleurstelling als ik ze op foto zie...
PS: AF-probleempje met je camera?
2'e foto was gewoon te rap getrokken en dat prul had dus te weinig tijd om te focussen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenVelgen vind ik nog wel knap staan. Over de rest geef ik je gelijk
2'e foto was gewoon te rap getrokken en dat prul had dus te weinig tijd om te focussen
ah ok, mja zit nogal wat verschil op tussen camera's...
Comment
Comment