Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeef mij maar de Veyron dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeef mij maar de Veyron danOorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMcLaren F1 is beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtengewoon een zwarte M6 cabrio met getinte ruitjes en ik ben al blij
Nah just kidding. De M6, da's pas een droom-autostradebeest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDan ga ik toch eerder voor dit gaan hoor:
Edit: fuck, kruiskes.
Was een B5 RS4
Secondje
Hierzie
Ja man...
Zo ne B7 RS4 is wel heel tof enzo... maar elke keer als ik zo'n oer-RS4 zie, smelt ik.
Ze stralen veel meer uit imo dan de B7, zijn minder van het alomtegenwoordige "Hey look at me, here I am"-type, en zijn gewoon de harmonie zelve qua aandrijving, styling, interieur, etc...
Mijn 'moderne' droomaudi:
Een RS-blaue RS4 Avant, zwart leder, maar met RS-blau alcantara middenstukken, de gewone 18 duimers erop, 2cm verlaagd, en een chipke naar iets van een 420 Ã 450pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa man...
Zo ne B7 RS4 is wel heel tof enzo... maar elke keer als ik zo'n oer-RS4 zie, smelt ik.
Telkens ik zo'n oer-RS4 zie moet ik denken aan dat filmpje ergens in Rusland, battle tussen M5 (getting owned) en die MTM RS4. Geschift en gevaarlijk maar....wel lekker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTelkens ik zo'n oer-RS4 zie moet ik denken aan dat filmpje ergens in Rusland, battle tussen M5 (getting owned) en die MTM RS4. Geschift en gevaarlijk maar....wel lekker
Echt hé... man wat een machien... 602pk uit een 2.7 V6ke....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenInderdaad, de B5 RS4 blijft de meester!
Goedkoop in taksen, geen zware motor op de neus en onopvallend.
You said it right!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendas wel een lekkere B7
Maar eigelijk heb ik ook nog liever een B5...
Maar heb nog niet met een B5 gereden en kan me moeilijk voorstellen dat dat beter is dan een B7....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendas wel een lekkere B7
Maar eigelijk heb ik ook nog liever een B5...
Echt hé...
Die B7 is VET, en dik, en stoer, en geweldig, en goed....
Maar die B5 is gewoon.... tjah... 'compleet'. Die heeft bij wijze van spreken geen enkele 'flaw'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
I second that!
Maar die B7 wel met zwarte velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk ook qua uiterlijk.
Maar heb nog niet met een B5 gereden en kan me moeilijk voorstellen dat dat beter is dan een B7....
Comment
-
En zo mag je me een RS6 Plus afleveren:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEcht hé...
Die B7 is VET, en dik, en stoer, en geweldig, en goed....
Maar die B5 is gewoon.... tjah... 'compleet'. Die heeft bij wijze van spreken geen enkele 'flaw'.
Als er nu is een b5RS4 sedan was, dat had pas de perfecte track-car geweest..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAls er nu is een b5RS4 sedan was, dat had pas de perfecte track-car geweest..
Comment
Comment