Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
is inderdaad een S5,en deze kan je tegenkomen momenteel in Boortmeerbeek,is een dame op persdienst van D'ieteren werkt heb ik vernomen,heb er enkele maanden geleden,toen die ook nog niet bij de dealers waren,een knappe S3 gezien,die dame heeft precies een tof jobke
is inderdaad een S5,en deze kan je tegenkomen momenteel in Boortmeerbeek,is een dame op persdienst van D'ieteren werkt heb ik vernomen,heb er enkele maanden geleden,toen die ook nog niet bij de dealers waren,een knappe S3 gezien,die dame heeft precies een tof jobke
Omdat de Sint niet bestaat, en alles betaald moet worden. Ik vind de totaalprijs van een jaartje of 3 zo'n kar rijden te hoog: dure aankoop, hoge variabele kosten (tax, verbruik, ...), hoog waardeverlies, ...
Omdat de Sint niet bestaat, en alles betaald moet worden. Ik vind de totaalprijs van een jaartje of 3 zo'n kar rijden te hoog: dure aankoop, hoge variabele kosten (tax, verbruik, ...), hoog waardeverlies, ...
Aja... maja ik ging er van uit als ge moogt kiezen dat ge ofwel 1. geld te veel hebt ofwel 2. niks zelf moet betalen
Omdat dat financieel het meest interessant is, en omdat iemand die zich 'n S5 koopt een rasechte autoliefhebber is, mét centen, en zo'n mannen rijden geen 7 jaar met dezelfde bak.
Omdat de Sint niet bestaat, en alles betaald moet worden. Ik vind de totaalprijs van een jaartje of 3 zo'n kar rijden te hoog: dure aankoop, hoge variabele kosten (tax, verbruik, ...), hoog waardeverlies, ...
Dan is ook een A5 3.0 TDI zot : beter een Dacia Logan of zoiets, en er zoals Stefanus LPG in leggen en hele dagen panisch de olieprijzen in de gaten houden
Dan is ook een A5 3.0 TDI zot : beter een Dacia Logan of zoiets, en er zoals Stefanus LPG in leggen en hele dagen panisch de olieprijzen in de gaten houden
Vind ik niet.
De ratio rijplezier/kostprijs valt bij zo'n A5 3.0 TDI véél positiever uit dan bij zo'n Dacia. Als je zo'n Audi jong tweedehands koopt, en daar 2 tot 2,5 jaar mee rijdt (niet boven de 100k km indien mogelijk), dan kan je daar nog een zéér mooie prijs voor krijgen als je 'm wegdoet. Het waardeverlies van zo'n Dacia is, zeker procentueel gezien, veel hoger, en het waardeverlies van een LPG-installatie is de dag van vandaag jammer genoeg quasi 100%. En zo'n ding rijdt écht niet leuk, als je een beetje autoliefhebber bent.
True: ook een A5 3.0 TDI is een zeer dure wagen. Je moet 't maar kunnen leggen...
En toch: 'k denk als je gaat uitrekenen wat een S5 4.2 kost op 3 jaar en 90.000km, alle kosten incl. (aankoop + BIV + 3 x rijtax + 3 jaar verzekeringspremie + slijtageonderdelen + onderhoud en wisselstukken, en daarvan de restwaarde afgetrokken), en daarna wat een A5 3.0 TDI kost in een gelijkaardige berekening, dat het verschil enorm groot zal zijn. 't Zou me niet verwonderen mocht zo'n S5 dan de helft tot 2/3 duurder zijn per kilometer.
Comment