Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenAan la rocca stond er vorige week eentje. Maar er was niet veel belangstelling voor precies. Dan gaat ge eens met aw-volk weg.
Tja zo'n sedan versie is natuurlijk echt mega-onopvallend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTja zo'n sedan versie is natuurlijk echt mega-onopvallend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenis inderdaad een S5,en deze kan je tegenkomen momenteel in Boortmeerbeek,is een dame op persdienst van D'ieteren werkt heb ik vernomen,heb er enkele maanden geleden,toen die ook nog niet bij de dealers waren,een knappe S3 gezien,die dame heeft precies een tof jobke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDie rode 55. Schitterend machien.
Al zou ik ten allen tijde een A5 3.0TDI quattro met S-Line Exterieurpack prefereren boven zo'n S5.
vette V8 <--> "dieselke"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWaarom dadde?
vette V8 <--> "dieselke"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOmdat de Sint niet bestaat, en alles betaald moet worden. Ik vind de totaalprijs van een jaartje of 3 zo'n kar rijden te hoog: dure aankoop, hoge variabele kosten (tax, verbruik, ...), hoog waardeverlies, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenNuja waarom ook maar 3 jaar met een auto rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenVelgen + die brede dubbele uitlaten + dat subtiele spoilertje op die bumper zijn toch kenmerken die mij opvallen, hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOmdat de Sint niet bestaat, en alles betaald moet worden. Ik vind de totaalprijs van een jaartje of 3 zo'n kar rijden te hoog: dure aankoop, hoge variabele kosten (tax, verbruik, ...), hoog waardeverlies, ...
Dan is ook een A5 3.0 TDI zot : beter een Dacia Logan of zoiets, en er zoals Stefanus LPG in leggen en hele dagen panisch de olieprijzen in de gaten houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDan is ook een A5 3.0 TDI zot : beter een Dacia Logan of zoiets, en er zoals Stefanus LPG in leggen en hele dagen panisch de olieprijzen in de gaten houden
De ratio rijplezier/kostprijs valt bij zo'n A5 3.0 TDI véél positiever uit dan bij zo'n Dacia. Als je zo'n Audi jong tweedehands koopt, en daar 2 tot 2,5 jaar mee rijdt (niet boven de 100k km indien mogelijk), dan kan je daar nog een zéér mooie prijs voor krijgen als je 'm wegdoet. Het waardeverlies van zo'n Dacia is, zeker procentueel gezien, veel hoger, en het waardeverlies van een LPG-installatie is de dag van vandaag jammer genoeg quasi 100%. En zo'n ding rijdt écht niet leuk, als je een beetje autoliefhebber bent.
True: ook een A5 3.0 TDI is een zeer dure wagen. Je moet 't maar kunnen leggen...
Comment
-
True.
En toch: 'k denk als je gaat uitrekenen wat een S5 4.2 kost op 3 jaar en 90.000km, alle kosten incl. (aankoop + BIV + 3 x rijtax + 3 jaar verzekeringspremie + slijtageonderdelen + onderhoud en wisselstukken, en daarvan de restwaarde afgetrokken), en daarna wat een A5 3.0 TDI kost in een gelijkaardige berekening, dat het verschil enorm groot zal zijn. 't Zou me niet verwonderen mocht zo'n S5 dan de helft tot 2/3 duurder zijn per kilometer.
Comment
Comment