Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    RS6 in sedan versie, zie je ook niet vaak
    Aan la rocca stond er vorige week eentje. Maar er was niet veel belangstelling voor precies. Dan gaat ge eens met aw-volk weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
      Aan la rocca stond er vorige week eentje. Maar er was niet veel belangstelling voor precies. Dan gaat ge eens met aw-volk weg.

Tja zo'n sedan versie is natuurlijk echt mega-onopvallend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Tja zo'n sedan versie is natuurlijk echt mega-onopvallend.

Velgen + die brede dubbele uitlaten + dat subtiele spoilertje op die bumper zijn toch kenmerken die mij opvallen, hoor.

Comment

• deze morgen eventjes de eer gehad achter dit nieuw kunstwerk te mogen hangen

Comment

• Zalig, is dat al een RS5? En waar valt zoiets te spotten?

Comment

• S5 de RS5 is er voorlopig nog niet.

Comment

• is inderdaad een S5,en deze kan je tegenkomen momenteel in Boortmeerbeek,is een dame op persdienst van D'ieteren werkt heb ik vernomen,heb er enkele maanden geleden,toen die ook nog niet bij de dealers waren,een knappe S3 gezien,die dame heeft precies een tof jobke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                  is inderdaad een S5,en deze kan je tegenkomen momenteel in Boortmeerbeek,is een dame op persdienst van D'ieteren werkt heb ik vernomen,heb er enkele maanden geleden,toen die ook nog niet bij de dealers waren,een knappe S3 gezien,die dame heeft precies een tof jobke
                  Iets toffer dan het mijne.

Comment

• Die rode 55. Schitterend machien.

Al zou ik ten allen tijde een A5 3.0TDI quattro met S-Line Exterieurpack prefereren boven zo'n S5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Die rode 55. Schitterend machien.

Al zou ik ten allen tijde een A5 3.0TDI quattro met S-Line Exterieurpack prefereren boven zo'n S5.
                      Waarom dadde?

vette V8 <--> "dieselke"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        Waarom dadde?

vette V8 <--> "dieselke"?
                        Omdat de Sint niet bestaat, en alles betaald moet worden. Ik vind de totaalprijs van een jaartje of 3 zo'n kar rijden te hoog: dure aankoop, hoge variabele kosten (tax, verbruik, ...), hoog waardeverlies, ...

Comment

• Nuja waarom ook maar 3 jaar met een auto rijden?

Comment

Omdat de Sint niet bestaat, en alles betaald moet worden. Ik vind de totaalprijs van een jaartje of 3 zo'n kar rijden te hoog: dure aankoop, hoge variabele kosten (tax, verbruik, ...), hoog waardeverlies, ...
                            Aja... maja ik ging er van uit als ge moogt kiezen dat ge ofwel 1. geld te veel hebt ofwel 2. niks zelf moet betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Nuja waarom ook maar 3 jaar met een auto rijden?
                              Omdat dat financieel het meest interessant is, en omdat iemand die zich 'n S5 koopt een rasechte autoliefhebber is, mét centen, en zo'n mannen rijden geen 7 jaar met dezelfde bak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                Velgen + die brede dubbele uitlaten + dat subtiele spoilertje op die bumper zijn toch kenmerken die mij opvallen, hoor.
                                Dat is het net, jij als autofreak merkt dat onmiddelijk op maar jan modaal niet

Comment

Dan is ook een A5 3.0 TDI zot : beter een Dacia Logan of zoiets, en er zoals Stefanus LPG in leggen en hele dagen panisch de olieprijzen in de gaten houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    Dan is ook een A5 3.0 TDI zot : beter een Dacia Logan of zoiets, en er zoals Stefanus LPG in leggen en hele dagen panisch de olieprijzen in de gaten houden
                                    Vind ik niet.

De ratio rijplezier/kostprijs valt bij zo'n A5 3.0 TDI véél positiever uit dan bij zo'n Dacia. Als je zo'n Audi jong tweedehands koopt, en daar 2 tot 2,5 jaar mee rijdt (niet boven de 100k km indien mogelijk), dan kan je daar nog een zéér mooie prijs voor krijgen als je 'm wegdoet. Het waardeverlies van zo'n Dacia is, zeker procentueel gezien, veel hoger, en het waardeverlies van een LPG-installatie is de dag van vandaag jammer genoeg quasi 100%. En zo'n ding rijdt écht niet leuk, als je een beetje autoliefhebber bent.

True: ook een A5 3.0 TDI is een zeer dure wagen. Je moet 't maar kunnen leggen...

Comment

• Ach ik wou maar wat stoken, ik denk er (soms) ook zo over. Als autoliefhebber gaat het erom hoeveel geld je eraan WIL (en uiteraard KAN) geven.

Comment

• True.

En toch: 'k denk als je gaat uitrekenen wat een S5 4.2 kost op 3 jaar en 90.000km, alle kosten incl. (aankoop + BIV + 3 x rijtax + 3 jaar verzekeringspremie + slijtageonderdelen + onderhoud en wisselstukken, en daarvan de restwaarde afgetrokken), en daarna wat een A5 3.0 TDI kost in een gelijkaardige berekening, dat het verschil enorm groot zal zijn. 't Zou me niet verwonderen mocht zo'n S5 dan de helft tot 2/3 duurder zijn per kilometer.

Comment

• Zo een S8 van het vorig model, is dat een betrouwbare vriend? Kilometervreter? Gekende problemen? Kwaliteiten?

Tis maar dat ik gisteren Ronin nog eens heb gezien, en die S8 smaakt zo hard naar meer é!!

Comment

Working...
                                          X