Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo ne B7 RS4 is wel heel tof enzo... maar elke keer als ik zo'n oer-RS4 zie, smelt ik.
Ze stralen veel meer uit imo dan de B7, zijn minder van het alomtegenwoordige "Hey look at me, here I am"-type, en zijn gewoon de harmonie zelve qua aandrijving, styling, interieur, etc...
Mijn 'moderne' droomaudi:
Een RS-blaue RS4 Avant, zwart leder, maar met RS-blau alcantara middenstukken, de gewone 18 duimers erop, 2cm verlaagd, en een chipke naar iets van een 420 Ã 450pk.
Zo ne B7 RS4 is wel heel tof enzo... maar elke keer als ik zo'n oer-RS4 zie, smelt ik.
Telkens ik zo'n oer-RS4 zie moet ik denken aan dat filmpje ergens in Rusland, battle tussen M5 (getting owned) en die MTM RS4. Geschift en gevaarlijk maar....wel lekker
Telkens ik zo'n oer-RS4 zie moet ik denken aan dat filmpje ergens in Rusland, battle tussen M5 (getting owned) en die MTM RS4. Geschift en gevaarlijk maar....wel lekker
Comment