Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit ding komt hier 2 keer daags voorbij, het kot opentrekkend.
Het geluid is wel knapper dan dat van een B5 als je het mij vraagt.
Maar laat me niet kiezen tussen een avant B5 en Avant B7 want dan ga ik lopen met de V6
Audi S8, eerste wagen dat ik zou kopen moest ik het mij financieel kunnen permiteren.
Heb hier wel een vraagje over, heb al veel gelezen en heb hier ook wel enkele boekjes thuis liggen over de S8 maar ik vraag mij nu af is het mogelijk om het interieur te verkrijgen zonder carbon en zonder hout, bijvoorbeeld enkel geborsteld aluminium van in de S6. Anders zou ik dit echt spijtig vinden. Vind dat carbon echt niet mooi aan de binnenkant van een wagen.
Audi S8, eerste wagen dat ik zou kopen moest ik het mij financieel kunnen permiteren.
Heb hier wel een vraagje over, heb al veel gelezen en heb hier ook wel enkele boekjes thuis liggen over de S8 maar ik vraag mij nu af is het mogelijk om het interieur te verkrijgen zonder carbon en zonder hout, bijvoorbeeld enkel geborsteld aluminium van in de S6. Anders zou ik dit echt spijtig vinden. Vind dat carbon echt niet mooi aan de binnenkant van een wagen.
Echt he, ik doe mee dan krijgen we misschien korting
Comment