Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ze hebben er eens eentje perfect proberen na te bouwen, ik denk dat er meer over te lezen valt op Fourtitude.
Deze vind ik zalig:
Het komt dicht bij de perfectie qua looks vind ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenen dan nog één van de 4 RS2 sedans hebben
Een RS6 sedan is dan uiteraard niet zo moeilijk om vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenAls ik papa word: klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenthe rear looks like the new bmw 3 series coupe
Haha, kwou het juist zeggen...
Did someone say... bmw 3 coupe....
iig...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSpillies ik was net even naar de winkel...die S3 buiten viel nog mee, maar beneden in de parking stond een nieuwe S4 Avant die net vertrok. Snel nog de trap opgelopen zodat ik hem bij het buitengaan nog even kon meepikken.
Dat geluidIk ben er nog niet goed van. Als dat van de S6 ook maar half zo goed is zit je gebeiteld
Ok, die V10 zal wel wat "hoger" klinken dus minder diep grommen, maar audi heeft precies toch weer een serieuze stap voorwaarts gezet.
Je hebt hem al gehoord, dus stel u voor...
Maarja, hij zal wel minder bruut klinken dan de Gallardo zeker...Last edited by Spillies; 21/02/2007, 03:04.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHij is afgeleid van de V10 van Lamborghini's Gallardo...
Je hebt hem al gehoord, dus stel u voor...
Maarja, hij zal wel minder bruut klinken dan de Gallardo zeker...Ik bedoel, jullie krijgen een NIEUWE S6. HALLO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDat sad smileyke vind ik nu is volledig ongepast seIk bedoel, jullie krijgen een NIEUWE S6. HALLO
Ik heb het aangepast, ge hebt hier zoveel keuzes dat ge er niet meer aan uit geraakt...
Maarja, nu staat het eigenlijk ook niet.
Weet je, k'ga het gewoon weglaten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDan ga ik toch eerder voor dit gaan hoor:
Edit: fuck, kruiskes.
Was een B5 RS4
Secondje
Hierzie
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr