Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hoe je het ook draait of keert, zo'n opzichtige roosters zou ik NOOIT willen, zelfs als mijn olie-temp daardoor zou zakken, laat er de motorkap dan gewoon af
hoe je het ook draait of keert, zo'n opzichtige roosters zou ik NOOIT willen, zelfs als mijn olie-temp daardoor zou zakken, laat er de motorkap dan gewoon af
Ik ben precies niet overtuigd dat het hier om een echte S6 gaat. De logo's kloppen wel, maar waarom zou iemand met een prachtige S6 enkel de achterbumper veranderen?! Bovendien vind ik dat hij nogal hoog op z'n poten staat voor een S6. Ik kan me natuurlijk vergissen...
Ik ben precies niet overtuigd dat het hier om een echte S6 gaat. De logo's kloppen wel, maar waarom zou iemand met een prachtige S6 enkel de achterbumper veranderen?! Bovendien vind ik dat hij nogal hoog op z'n poten staat voor een S6. Ik kan me natuurlijk vergissen...
Ik heb ook getwijfeld, ben ook ni 100% overtuigd...
Ik heb nog eens de andere foto's ervan bekeken en ik zie niet in waarom het geen S6 zou zijn...
Want ie heeft:
- Bredere wielkasten
- De S6 voorbumper
- De LED's
- De chromen zijspiegels
- De juiste maat van de remmen achteraan
- De zijskirts
- De verdonkerde voorlichten
- ...
Comment