Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Gaan pimpen aan de carwash?
    Gaan informeren voor die scheur in dat leder, en die krasjes.

En stiekem nog eens naar zijn RS4 gaan kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      S6 Avant

Zo een S6 is ook wel beestig, zou ik ook nog willen hebben. En die S8 in dat grijs is ook mega knap. Switserland het S-land bij uitstek

Comment

• Dat is überunderstatement, zo'n S6 avant. Die badge ervan, en dan maar laten denken dat je met een 2.6'je onderweg bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Z'n evenbeeld...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Dat is überunderstatement, zo'n S6 avant. Die badge ervan, en dan maar laten denken dat je met een 2.6'je onderweg bent.
            Heeft dat bestaan zo een 2.6? Wij hadden thuis vroeger zo een 2.8, maar van die 2.6 heb ik nog nooit gehoord? Avantus??

Die 2.8 reed best wel goed, zalige bak was dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              Heeft dat bestaan zo een 2.6? Wij hadden thuis vroeger zo een 2.8, maar van die 2.6 heb ik nog nooit gehoord? Avantus??

Die 2.8 reed best wel goed, zalige bak was dat.
              Jep 2.6 met 150pk... minst goede 6-cyl door het olieverbruik dat ze wel eens konden hebben.

Comment

• geen gelul, gewoon ineens die 4.2 pakken.

Comment

• Idd de beste keuze

Comment

• Een B7 RS4 met led's van de S6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Een B7 RS4 met led's van de S6

www.rs6.com
                      Zalig man!

Comment

• Had er standaard op moeten staan IMO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Een B7 RS4 met led's van de S6

www.rs6.com
                          ik vermoed dat ik de enige persoon ter wereld ben die die leds niet mooi vindt, zowel hier niet als bij de S6 niet...

Comment

• ik vind het nog steeds niet mooi. Niet op de S6, en zéker niet op die kar hierboven.

Comment

• F40fannetje

Comment

F40fannetje
                                Matteo

ik dacht al dat ik de enige ging zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Had er standaard op moeten staan IMO
                                  Kan mij hierin volkomen vinden! Ze hadden er inderdaad moeten opstaan...

Zou dit eigenlijk bij Audi zelf te kunnen doen zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                    Matteo

ik dacht al dat ik de enige ging zijn
                                    Dan zijn we al met drie. Ik vind die leds ook niet alles. Op de A5/S5 en de R8 vind ik het dan weer wel geslaagd (waarschijnlijk omdat ze daar bij de koplampen zitten denk ik).

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                        ik vermoed dat ik de enige persoon ter wereld ben die die leds niet mooi vindt, zowel hier niet als bij de S6 niet...
                                        Hebben die eigenlijk een functie buiten show?
                                        Doet mij denken aan van die neon lichten van tuners, megalelijk in ieder geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                                          Hebben die eigenlijk een functie buiten show?
                                          Doet mij denken aan van die neon lichten van tuners, megalelijk in ieder geval.

Smaken verschillen

Comment

Working...
                                          X