Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten

Maarja, ik ben al benieuwd naar de opvolger.

B8 RS4 4.2 V8 450pk... sounds good!

Maareuh, de RS variant zal zeker maar weer uit komen bij de facelift (B9).

Of zal het zoals bij de nieuwe RS6 zijn.

Nieuwsgierig wat de toekomst ons brengt.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Eerst de RS5...

Comment

• Tijdens de voorstelling van de A4 (B8 ) werd er gezegt dat de RS 4 op max. één jaar later zal volgen.. Geen idee of ze er hun aan gaan houden

Comment

• Spijtig dat de knapste variant van de RS4 binnenkort al uit productie gaat

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• De anderen gaan ook al snel volgen, en ik vind die Berline eigenlijk ook superknap...

Comment

• De lokale RS6 staat te koop

En te koop bij BMW, dat voorspelt niet veel goeds

Comment

• och, maar 105.000 km.

Dacht dat 'ie er véél meer ging hebben.

Maar tis wel een überlekker ding.

Idd voos teken dat 'ie bij de schepper te koop staat....

Comment

• Amai helemaal zoals een RS6 moet zijn vind ik.
                  Voor de prijs van een nieuwe 2.0 TDI met een RS6 kunnen rondrijden

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Amai helemaal zoals een RS6 moet zijn vind ik.
                      Voor de prijs van een nieuwe 2.0 TDI met een RS6 kunnen rondrijden
                      Verbruik, BIV, verkeersbelasting....

Comment

• wanneer komt de Q7 V12 TDI nu uit? blijft redelijk stil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
                          wanneer komt de Q7 V12 TDI nu uit? blijft redelijk stil
                          Ik denk dat je daarvoor beter dit topic in de gaten houdt .

Maar als je sommige artikels leest als deze staat er: "Zu den Händlern soll der V12 TDI ab 2008 rollen."

Comment

wanneer komt de Q7 V12 TDI nu uit? blijft redelijk stil
                            Wanneer komt uw RS6 toe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              Wanneer komt uw RS6 toe?
                              Heeft ffreakie dan een RS6 in bestelling?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Heeft ffreakie dan een RS6 in bestelling?
                                Ik dacht van wel, maarja, dat is nu ook weer al bijna een halfjaar geleden...

Maar zoals ik nu lees, mss een Q7 V12TDI ().

Enfin, ik weet het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Wanneer komt uw RS6 toe?
                                  je hebt niet goed gevolgd vrees ik

heb de Audi gecancelled, maar dat wil niet zeggen dat er iets anders in de plaats komt

Heb mijn voorschot niet verloren, iemand anders heeft gewoon mijn bestelbon overgenomen (1e van België ) en mij dat bedrag gestort.

Interesse in de Q7 heb ik niet direct, maar wat niet is kan nog komen. Vind het gewoon een bangelijke auto, althans als die V12 erin ligt...

Comment

heb de Audi gecancelled
                                    Jammer.

Maarja, je zal er wel een reden voor hebben.

Comment

• Daytonagrijs, een zeer knappe kleur vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten

Daytonagrijs, een zeer knappe kleur vind ik.
                                        Echt wel heel knappe kleur, maar iedereen kiest dat op zijn S/RS. Ga eens alle S8 D3's na, oftewel Fantoomzwart oftewel Daytonagrijs. Persoonlijk zou ik eens voor iets anders gaan dan deze kleuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                          My God
                                          Zo'n wagen moet je toch met de nodige soberheid aankleden he, anders krijg je dit. Maar laat ons eerlijk zijn, het kan nog altijd erger(?).
                                          Kdaag u uit

Comment

Working...
                                          X