Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe scans van de RS6 brochure staan op RS6.com
Zoek zelf maar.
Comment
-
Doe mj maar een onopvallend dakotagrijze of zwarte RS4. Dan ziet hij er pas echt underdog uit.
En bovendien heb ik sowieso een voorkeur voor die kleuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenoei, die wielen en achterlichten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIdd heb ze al doorgenomen, en een forummer van RS6.com heeft er al eentje in bestelling. Maar dat wist je wellicht al
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe scans van de RS6 brochure staan op RS6.com
Zoek zelf maar.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWas die niet gecancelled? Dat wist je wsl nog niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenNee nee Ik bedoel dat ik die brochure nog ontbreek. De link had ik al gevonden
Aah OK Jaah heb ik ook nog niet, is die al beschikbaar bij de dealers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenAah OK Jaah heb ik ook nog niet, is die al beschikbaar bij de dealers?
Iemand een idee hoe ik daaraan eventueel zou kunnen komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenVerbruik, BIV, verkeersbelasting....
Comment
Comment