Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    S8 D2 die misschien naar de meet komt

Die kar is is MEGA VET, die brede kont is echt dat heeft de D3 toch niet imo..... ooit zeg ik u

En LL, uw RS6 staat er zo ook wel prachtig bij, lekker OEM
    Last edited by ; 11/11/2007, 00:37.

Comment

JA!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
        wow die RS4 MTM is snel
        Idd!
        en echt zalig, als ie naast die autostrade optrekt, en dan het aankomend verkeer achter zich laat
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
          Idd!
          en echt zalig, als ie naast die autostrade optrekt, en dan het aankomend verkeer achter zich laat
          en dat is daar een vet baantje langs de autostrade

Comment

• Enige dat 'k mooi vind is de kleur

Comment

• Idd de kleur is echt wel speciaal maar al die andere tralala

Wat wel nog mooi staat op de A6 Sedan is dat subtiel kofferspoilertje van Audi zelf, echt knap in het echt. En ben onlangs een Avant 3.0 TDI tegengekomen die de achterdiffusor van Audi op z'n kar had laten monteren was wel vet. Spijtig genoeg nog maar 1 keer gezien.

Comment

• Op 't Audiforum zit (of zat?) er een lid me een a6 avant in die kleur, echt prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  Op 't Audiforum zit (of zat?) er een lid me een a6 avant in die kleur, echt prachtig
                  Ja, de 2.0TDI van Vincent.

Belachelijk dikke Avant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Belachelijk dikke Avant.
                    Soms foto's of een link nr het forum?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Belachelijk dikke Avant.
                      idd die kar is VOLLL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        idd die kar is VOLLL
                        Alleen spijtig dat ie leeg is onder de motorkap

Comment

• Morgennamiddag de wintervelgen/banden op de sechs laten zetten. Back to an 18" 225 V tire

max 240 km/h.

Ach ja, de blauwe raket trekt het wel tot 260-270, so I'll get my kicks from that one

Comment

Morgennamiddag de wintervelgen/banden op de sechs laten zetten. Back to an 18" 225 V tire

max 240 km/h.

Ach ja, de blauwe raket trekt het wel tot 260-270, so I'll get my kicks from that one
                            blauwe raket rules.

En met een oude knar 250 rijden geeft meer kick dan met een RS6 aan 300 vlammen...
                            Alee, da vind ik toch

Zit Roger al in de nieuwe lak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                              blauwe raket rules.

En met een oude knar 250 rijden geeft meer kick dan met een RS6 aan 300 vlammen...
                              Alee, da vind ik toch

Zit Roger al in de nieuwe lak?
                              Gisteren is de 2de remklauw aangekomen, wordt dacht ik vandaag gemonteerd en dan wordt ie naar de spuiter gereden. Hopelijk kunnen we tegen het weekend beginnen monteren

Comment

Gisteren is de 2de remklauw aangekomen, wordt dacht ik vandaag gemonteerd en dan wordt ie naar de spuiter gereden. Hopelijk kunnen we tegen het weekend beginnen monteren
                                zalig!

als je hulp nodig hebt.... it's boring here

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                  zalig!

als je hulp nodig hebt.... it's boring here

Ik ga mezelf er niet aan wagen, komen alleen maar brokken van. Je mag altijd men garagist komen helpen natuurlijk

Comment

• Ben benieuwd om Roger terug in vol ornaat te kunnen zien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Ben benieuwd om Roger terug in vol ornaat te kunnen zien!
                                      Je bent niet de enigste, mijn god wat mis ik die sensatie

edit: hij is bijna Roger af, ik was vorige keer al aan de stickers aan het prullen

Comment

• B5 S4 Avant rijdt goed!

Comment

Je bent niet de enigste, mijn god wat mis ik die sensatie

edit: hij is bijna Roger af, ik was vorige keer al aan de stickers aan het prullen
                                          Allé dan gaat ge nieuw stickerke moeten hangen

Comment

Working...
                                          X