Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEuh..
Die link werd hier geplaatst door Ugeken toen hij net op inet stond. Op de 1 of andere manier sprak de kar me direct aan (vooral prijstechnisch, eerlijk is eerlijk). Dan afgelopen dagen wat rond zitten googlen naar dergelijke auto's en besloten om daadwerkelijk te gaan kijken.
De rest is bekend .
Ben toch tevreden dat hij nu hier op het forum zal belanden, zo zal ik hem wel eens te zien krijgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGoede avond mannen.
Ja, ik heb dat krel dus maar gekocht .
Komende week ophalen, hopelijk heb ik hem voor de Audi meeting!
Waarom zeg je dan tegen mij dat je hem niet hebt gekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenProficiat Tim, goeie
Nog pics van het interieur??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenaltijd fijn mensen die auto's kopen zonder 28 poll's
al is dat ook wel spannend natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenBolero's staan er nog net iets vetter onder.
Bwa die er nu onderstaan passen er perfect bij imo, ben niet echt fan van die Bolero's.
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenProficiat RRD!
Knappe auto! Al vind ik die S4 op de laatste foto hier (met ongelakte onderdelen onderaan) ook zeer mooi!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMet de gelakte onderdelen is ie nog wel wat vetter.
maar dat mag rrd's rijplezier ni drukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenBwa die er nu onderstaan passen er perfect bij imo, ben niet echt fan van die Bolero's.
Belangrijkste is die 20V Turbo en wa nog allemaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk heb een hele mooie zwarte in de aanbieding, die mag weg voor een vriendenprijs . Wel wat werk aan...
héla, die is al gereserveerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZijn dat trouwens de originele velgen?
Kvind die precies maar lelijk
En is dat dan een facelift-versie van deze?
Zoek maar Bolero's
Huidige velgen zijn vetter en meer understated . Bolero's zijn te patserig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensorry dat ik dat zeg maar hij lijkt op zo'n nep-okkazie-s2 op deze manier
maar dat mag rrd's rijplezier ni drukken
ik vind het zo 1000x vetter staan. Echt goddelijk dikke looks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWat lees ik hier? Een S4 gekocht Dees is echt een prachtige kar he, zie die kont (ik wil er ook wel zo een!!) Dikke proficiat met de aanschaf RRD!
Nog pics van het interieur??
Als ik hem heb charter ik wel iemand met een goede digicam voor een fotoshoot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenjammer, wat het is nochtans oem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie onderste balken ook ?
Comment
Comment