Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Van alle interieurs die nu boven gehaald zijn vind ik deze de minste.
Ben geen liefhebber van carbon lijsten op zwart leder.Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHier zeg ik ook geen nee tegen (wel met manueel!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk vind em heel mooi klinken!
Véééél beter als de M5!
Ook veel beter dan de S6.
Daar had ik schrik voor, dat ze teveel het zachte, maar high-pitched geluid gingen behouden van die atmo V10.
Gelukkig niet dus. brabbelen = vetgeil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenheel knap idd, maar ik zou het niet kunnen verkiezen boven dit
en dit
Alle 3 op gelijk niveau voor mij
Ja, idd, die reken ik eigelijk tot 'hetzelfde' interieur.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenFeit hoewel dat van de Audi A6 C6 met die boog ook anders knap staaltje van vormgeving was imo.
Ben ik eigelijk niet zo héél zot van.
En al zéker niet van dat wit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenBen ik eigelijk niet zo héél zot van.
En al zéker niet van dat wit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenAls ik me dat nog kan herinneren was dat in het echt eerder beige de flits licht dat wellicht nog meer op, maar zoals altijd kleuren en smaken... gewoon respecteren van een ander.
Ja.
Uiteindelijk zit ik ook elke dag in een beige interieur. En niettegenstaande dat ik véél liever een zwart had gehad, en nog steeds beige en wit in't algemeen verafschuw als interieurkleur, heb ik er toch vrede mee genomen, en erger ik me er totaal niet meer aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa.
Uiteindelijk zit ik ook elke dag in een beige interieur. En niettegenstaande dat ik véél liever een zwart had gehad, en nog steeds beige en wit in't algemeen verafschuw als interieurkleur, heb ik er toch vrede mee genomen, en erger ik me er totaal niet meer aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJij hebt wel niet echt meer een beige interieur he
Bakkes, trut
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMja het ziet er nog veel te onscherp uit, en ik zit als een debiel in de file aan te schuiven met die camera op men stuur gedrukt
truck is van niet te bruut gas te geven, dat zorgt voor te veel trillingen.
Comment
Comment