Oorspronkelijk geplaatst door RRD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJa, en probeer die es te voeren met gTaap...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJa, en probeer die es te voeren met gTaap...
Comment
-
Er is een groot aandeel dat een bmw beter als alles zal beschouwen maar jij bent niet veel beter met je audi.
Kben eerder een audi lover.
Maar man als het zo is durf het dan toch toegeven en hang niet de radicale uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenZelfs een C5 RS6 die hard gechipt is (NL RS6 van op audi-meeting), zal wss zelfs even snel zijn als een S65.
Die RS6 loopt iig rustig weg van een nieuwe Porsche turbo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenEen S5 met een "standaard" 3.0l TDI grill.. Maar ik vind hem die grill eigenlijk écht wel mooi staan! Enkel een Quattro logo ontbreekt, dat geeft iets speciaals aan de grill
De grill is iets discreter én mooier.
De spiegels in koetswerkkleur (zwart) zijn mooier dan de alu exemplaren.
De zwarte velgen geven een gemene toets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenSrr hoor spillies ik verkies ook een audi boven een bmw, maar tis nu eenmaal een feit dat een bmw meer een speeldoosje is om u is goed te amuseren.
Er is een groot aandeel dat een bmw beter als alles zal beschouwen maar jij bent niet veel beter met je audi.
Kben eerder een audi lover.
Maar man als het zo is durf het dan toch toegeven en hang niet de radicale uit...
Want ik heb duidelijk een gevoelige snaar aangeraakt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenMeen je dat nu? Zo een Porsche is toch wel extreem snel, en om dan afgetroefd te worden door een veel zwaardere bak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHet ging eigenlijk daar niet om, maar soit, ik zal me beter maar kalm houden omtrent dit.
Want ik heb duidelijk een gevoelige snaar aangeraakt...
Zal even kort verwoorden wat ik bedoel:
Sommige forum collegas vinden hun achterwiel aandrijving HEILIG,
maar jij gaat even radicaal om met je audi.(en toch pak je hier je bmw collegas op).
Bon ben zelf een audi freak.Maar kom eens je "gat smijten met je autootje" is gewoon fun.
Comment
-
ja, met het verschil dat zo'n RS6 geen brutale start kan doen. RS6'n met manuele bak en 600pk doen 0-100 in 3.5sec
Ik verschoot er ook van, maar het zal niet uit de lucht gegrepen zijn. Toen dat ding naar 3'e schakelde kreeg je nog een ongelofelijke trap in de rug.
800Nm wil dat effect wel eens hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDie gasten vergeten soms dat Quattro-driften gewoonweg 1000 keer vetter is dan van een RWD de kont doen uitbreken.
No way
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDie gasten vergeten soms dat Quattro-driften gewoonweg 1000 keer vetter is dan van een RWD de kont doen uitbreken.
Maar soit, ik ben ook in m'n uiteenzetting soms te kortzichtig geweest.
Maar gewoon met een bmw kun je eerder "onozel" doen.
Het gaat niet zozeer over het punt van wat beter is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
No way
Dus is het vetter!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMinder mensen kunnen en doen het.
Dus is het vetter!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhoeveel mensen kunnen er deftig driften met een rwd, en dus niet zo wat klungelig de kont eens doen uitbreken?
LL niet
Comment
Comment