Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• met de nieuwe IRL gezien te hebben.... t'is een waardige opvolger

Comment

• Godverdomme, en wat een ziekgeile foto's zijn dat toch ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          met de nieuwe IRL gezien te hebben.... t'is een waardige opvolger

Ik ben ook aan het bijdraaien....zeker sinds die soundfile

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Godverdomme, en wat een ziekgeile foto's zijn dat toch ook.
            Kom en nu uw pillekes pakken he

Comment

• Van een vette repost gesproken...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Kom en nu uw pillekes pakken he

ze zijn op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Op foto (ja sorry hé) kan de nieuwe hier althans niet aan tippen. In de verste verte niet.
                  Neen.

Als dat nog maar een shop is, wat moet dit IRL zijn...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Lelijk. Shadowlook op een zwarte vind ik echt niet knap.

<<< Tijd voor avatar-change.

Comment

• De nieuwe is VET, ÜBER, DIK, HEAVY, en al wat je wil. True.

Maar de oude is imo nét dat tikkeltje meer gedistingueerder.

Zoals den 'BTJ'... Met z'n simpele, onopvallende kleur, en de 18 duimse standaardvelgen... Je ziet heel misschien dat het iets speciaals is, maar een leek weet niet wat te denken.

Comment

• ben benieuwd wat hij in de plaats gekocht heeft.

Comment

• Ik hoop geen BMW....

Comment

• ik vrees zo'n M5 geval.

Comment

• Comment

• Overigens vandaag de eerste keer iets geraakt met de sechs....een smart

Waarom maken ze die ondingen toch ook zo vreselijk klein, dat ding hing links van me en ik wil afslaan

Soit, niks aan mijn wagen, quasi onzichtbare krasjes op de linker wielkas en kan 100% zeker weggesimoniseerd worden. De tegenpartij moest wel ff met hare vent bellen ( de smart is van mijn man ), ze had ocharme een krasje op haar wieldop

Ach ja, die dingen gebeuren. Om de 80K mag je eens iets raken vind ik. Volgende keer toch liever iets flexibel, een voetganger ofzo

Comment

• Ik mis al een tijdje de donder die hier 's avonds af en toe passeerde.

Comment

• haha

RS6 meets Smart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      haha

RS6 meets Smart
                                      Ik zweer het u, ik moest nog tien meter rijden

PAL voor de ogen van 2 mensen die ik daar ontmoette

Nice entry

Comment

• zalig onderschrift avantusje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Overigens vandaag de eerste keer iets geraakt met de sechs....een smart

Waarom maken ze die ondingen toch ook zo vreselijk klein, dat ding hing links van me en ik wil afslaan

Soit, niks aan mijn wagen, quasi onzichtbare krasjes op de linker wielkas en kan 100% zeker weggesimoniseerd worden. De tegenpartij moest wel ff met hare vent bellen ( de smart is van mijn man ), ze had ocharme een krasje op haar wieldop

Ach ja, die dingen gebeuren. Om de 80K mag je eens iets raken vind ik. Volgende keer toch liever iets flexibel, een voetganger ofzo
                                          Nog een geluk dat je die Smart niet gewoon weggeblazen hebt .

Comment

Working...
                                          X