Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Liever 5,9 seconden zonder risico, dan in 5,1 seconden de kleppen om mijn oren te krijgen...

Oei oei.

Ja, want dat kan een motor zeker niet aan...

Comment

Een vraag: Wat vinden jullie van een S5?
      Zouden jullie een S5 verkiezen boven een M3?
      Ik, ja.

Zo graag;

Maar wil jij dat wel?

S5 is een beter designwonder dan de M3, laten we daar eerlijk over zijn.

Die V8 van de M3 is bruter, maar de V8 van de S5 is veel lineairder.

RWD <-> Quattro, ik kies resoluut voor het laatste, maar ik ga hier geen discussie opnieuw beginnen.

Ik vind dat je es moet stilstaan bij de E92 335i die je nu al hebt, dat deze voor jou in vele aspecten negatief overkomt, moet je mss es kijken bij de concurenten, maar als je best nog tevreden erover bent, is het best dat je voor de M3 kiest.

Maar denk erom, het gras LIJKT altijd groener aan de overkant.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Zo'n S5 is een prachtige wagen.

Persoonlijk denk ik dat zo'n S5 de perfecte wagen voor mij is. De wagen is subliem afgewerkt en heeft een veel mooier dashboard dan de BMW. Deze S5 is inderdaad minder brutaal, maar wel comfortabel snel. Ik wil een automaat waarmee je relaxed snel kan rijden. Aan de rode lichten de gas instampen en laat maar gaan... Bij de 335i stoort mij de harde ophanging. Ik heb al bij elke vergelijkende test gelezen dat de S5 een stuk comfortabeler afgeveerd is.

En... waarom eens niet iets anders proberen. Na 5 BMW's op rij in 8 jaar is het misschien eens tijd om eens bij een ander merk te gaan shoppen...

Ik zeg het nogmaals. Een testrit zal mij moeten overtuigen.
        Ook blijft de S5 een stuk goedkoper dan de M3. Dat zal ook meespelen in mijn beslissing...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Met hetgeen je beschrijft is de S5 inderdaad een zeer geschikte wagen. Maar zoals je zelf al zegt zal een testrit het moeten uitwijzen. En dat interieur vind ik persoonlijk ook een groot pluspunt.

Comment

• Laat ons iig weten hoe de test was!

Comment

• Dat zal er niet aan ontbreken...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Dat zal er niet aan ontbreken...
                Moet het in feite een Coupé zijn? Of mag het ook zoiets zijn als de RS4, C63 enz enz?

Comment

Ik overweeg eventueel ook een 3.0 TDI. Ik denk zelfs dat deze ook zonder chippen voor mij snel genoeg gaat zijn. Wel is het prijsverschil tussen een 3.0TDI en een S5 niet zo heel groot. Ook betaal je voor de 3.0 TDI de volle pot BIV in België. Dat doet mij toch denken om zo'n heerlijk V8 te bestellen...
                  Hoezo? Moet je bij de S5 niet de volle pot BIV betalen toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Hoezo? Moet je bij de S5 niet de volle pot BIV betalen toch?
                    ook, maar die heeft 354pk, en de TDI 240... en voor beide moet je wel 5000€ BIV betalen
                    TDI chippen om die pijn te verzachten

Comment

Zo'n S5 is een prachtige wagen.

Persoonlijk denk ik dat zo'n S5 de perfecte wagen voor mij is. De wagen is subliem afgewerkt en heeft een veel mooier dashboard dan de BMW. Deze S5 is inderdaad minder brutaal, maar wel comfortabel snel. Ik wil een automaat waarmee je relaxed snel kan rijden. Aan de rode lichten de gas instampen en laat maar gaan... Bij de 335i stoort mij de harde ophanging. Ik heb al bij elke vergelijkende test gelezen dat de S5 een stuk comfortabeler afgeveerd is.
                      Ik weet al dat de S5 niet je volgende wagen gaat zijn. Als er één wagen is waarop je zit te wachten, dan is het de RS5... zoals ik het bekijk, heeft de S5 alle nadelen van een RS5, maar niet de voordelen, en die wil je echt wel hebben. De V8, het verbruik en taks, maakt zo'n S5 duurder dan een 335i, en je gaat -vrees ik- niet eens weten waarom. Audi zet flinke stappen vooruit wat rijdynamiek betreft, en je mag dan niet uit het oog verliezen dat de ophanging harder zal zijn dan wat je van Audi gewoon bent. Ik zie je straks (weer) kiezen voor een verlaagde sportophanging met minstens 19inch velgen, en dan achteraf klagen over het comfort eh.

Ik heb de sportophanging (zonder verlaging) en 18inch, en voor mij persoonlijk is dat dus al meer dan genoeg van het goede. De 19inch velgen staan 'em veel beter, maar niets belet je om met een welgemeende fuck you de "ik moet de grootste wielen hebben"-hype aan je voorbij te laten gaan. Het scheelt een cent en je geniet elke dag iets meer van je auto, my 2 cents.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                        Ik weet al dat de S5 niet je volgende wagen gaat zijn. Als er één wagen is waarop je zit te wachten, dan is het de RS5... zoals ik het bekijk, heeft de S5 alle nadelen van een RS5, maar niet de voordelen, en die wil je echt wel hebben. De V8, het verbruik en taks, maakt zo'n S5 duurder dan een 335i, en je gaat -vrees ik- niet eens weten waarom. Audi zet flinke stappen vooruit wat rijdynamiek betreft, en je mag dan niet uit het oog verliezen dat de ophanging harder zal zijn dan wat je van Audi gewoon bent. Ik zie je straks (weer) kiezen voor een verlaagde sportophanging met minstens 19inch velgen, en dan achteraf klagen over het comfort eh.

Ik heb de sportophanging (zonder verlaging) en 18inch, en voor mij persoonlijk is dat dus al meer dan genoeg van het goede. De 19inch velgen staan 'em veel beter, maar niets belet je om met een welgemeende fuck you de &quot;ik moet de grootste wielen hebben&quot;-hype aan je voorbij te laten gaan. Het scheelt een cent en je geniet elke dag iets meer van je auto, my 2 cents.
                        En als je echt fuck you wil doen, kies dan de 20inch 7 dubbelspakige

Comment

• Comment

• Ik ken hier een Turk die er zot van is.

Comment

• Ik zou er mijn dure centjes niet aan kunnen geven. Liever een avant dan.

Comment

• Volgens de Duitse boekjes kan je met de Cabriolet nog beter smijten in de bochten. En V8 + open dak =

Comment

• RS4 Cabriolet
                                  Als ik voor het werk in Mechelen ben, staat er op onze parking regelmatig een gele RS4 Cabriolet van één of andere Duitser !! Ferm gerief, al vind ik de kleur niet echt mijn ding

Comment

• Prachtige RS4, kleur staat'm prachtig. Maar ik zou vermoedelijk toch wel voor de berline gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Ik zou er mijn dure centjes niet aan kunnen geven. Liever een avant dan.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                      Volgens de Duitse boekjes kan je met de Cabriolet nog beter smijten in de bochten. En V8 + open dak =
                                      Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      RS4 Cabriolet
                                      Als ik voor het werk in Mechelen ben, staat er op onze parking regelmatig een gele RS4 Cabriolet van één of andere Duitser !! Ferm gerief, al vind ik de kleur niet echt mijn ding
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Prachtige RS4, kleur staat'm prachtig. Maar ik zou vermoedelijk toch wel voor de berline gaan.
                                      Idem hier, het sensatiegevoel is ongewijfeld pakken hoger in de cabrio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Ik zou er mijn dure centjes niet aan kunnen geven. Liever een avant dan.
                                        ²²²²²²

Die cabrio is mooi open, maar gesloten ben k'er niet voor.

Maar zoiezo, bij de meeste cabrio's zeker...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Zo'n S5 is een prachtige wagen.

En... waarom eens niet iets anders proberen. Na 5 BMW's op rij in 8 jaar is het misschien eens tijd om eens bij een ander merk te gaan shoppen...

Ik zeg het nogmaals. Een testrit zal mij moeten overtuigen.
                                          Ook blijft de S5 een stuk goedkoper dan de M3. Dat zal ook meespelen in mijn beslissing...
                                          ik denk dat een S5 voor u geschikter is dan een M3, maar een testrit zal nog duidelijkheid brengen

Comment

Working...
                                          X