Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenKan dat niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Dan geloof ik nog niet dat die met 500pk de grens van 300000km haalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
Dan geloof ik nog niet dat die met 500pk de grens van 300000km haalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwat heeft 300.000km er mee te maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenSeg mannen, er bestaat ook altijd iets als motor revisies, hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenSeg mannen, er bestaat ook altijd iets als motor revisies, hé.Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenFok revisies!
²²²²²²²²²²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenNope, ik vind de facelift mooier.
Doorschijnende koplampen...
Zoek 'es wat pics van de pre-facelift S3, and learn. 't Ding had standaard xenon-licht, met klare lichtblokglazen, en met "bollekes", alleen zaten die langs de buitenkant ipv. langs de binnenkant bij de facelift. Bij de pre-facelift was de S3 de enige die xenon kon krijgen, 't was geen optie op de gewone A3, en dat maakt die lichtblokken dus zo specifiek.
Trouwens, de eerste niet-doorschijnende koplamp moet nog uitgevonden worden, lijkt me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWeekendspotje
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtende sechs in front of German highway
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenunderstatement die kleur, I like it
Comment
-
Dit is groen!!!!
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
my choice of seats
Zo knap...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenfancy kar zou je denken
maar dan...
I like this. 't Is eens iets anders. Beetje donkerder had gemogen, maar was ik in de markt voor zo'n auto en stond deze te koop, ik zou 'm zeker niet afschrijven als kanshebber door dat interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenNiks van! Van die spiegels afblijven.
Niets staat beter met die spiegels dan die S8.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGermany by night
Acceleration
Kerel, die foto's zijn MAGISTRAAL!!!
Hoe doe je dat? Was er iemand mee? Of op statiefje ofzo en met de zelfontspanner?
Comment
-
Een combinatie van de twee zou de perfectie zijn. De eerste foto is "mooier" omdat je meer straat ziet, en 't minder bewogen is (check die witte lijn ), maar de tweede is cooler door de acceleratie en ook de lucht en de horizon zijn cooler.
Anyhow, pic 1 geniet m'n voorkeur. Just!
Comment
Comment