Ik heb er nog maar die zijn niet voor publicatie geschikt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb er nog maar die zijn niet voor publicatie geschikt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMja maar in mofland was geen licht op de autostrade dacht ik hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEen combinatie van de twee zou de perfectie zijn. De eerste foto is "mooier" omdat je meer straat ziet, en 't minder bewogen is (check die witte lijn ), maar de tweede is cooler door de acceleratie en ook de lucht en de horizon zijn cooler.
Anyhow, pic 1 geniet m'n voorkeur. Just!
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb er nog maar die zijn niet voor publicatie geschikt
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDaarnet nog wat gaan cruisen, ik reed in een drukke straat, aanschuiven achter een touy V10 TDI.
Enkel de Touy had superveel bekijks, en velen liepen onvermoedend +500 PK voorbij.
Discreetheid
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenLL, gezien van waar jij komt (notoir overbelichtende klungel) kan ik enkel maar oordelen dat aan foto's trekken geen kunst is, dat al het lof aan de camera toekomt! Desalniettemin, knappe foto!
Welk toestel gebruik je? Ik kan er ook zo eentje gebruiken denk ik!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Voor mij zo'n 225pk versie, graag ... en ik zou 'm al tjoenen : de lichtblokken erin van de pre-facelift S3, met de xenonlampjes aan de buitenzijde van de lichtblok, in plaats van aan de binnenzijde (= scheel).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWerkt u GPS al terug?
Fak man Lommel, Hechtel-Eksel, Balen, wat een gat is dat man, ik reed daar rond half elf 's avonds rond en geen kat op de baan
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenZalige foto's Leftlane!!
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenPrachtig LL! Welk statiefje gebruik je eingelijk?
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwtf zalig manOorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenLekker LL
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHOLY SHIT
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenLL, gezien van waar jij komt (notoir overbelichtende klungel) kan ik enkel maar oordelen dat aan foto's trekken geen kunst is, dat al het lof aan de camera toekomt! Desalniettemin, knappe foto!
Welk toestel gebruik je? Ik kan er ook zo eentje gebruiken denk ik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa
Fak man Lommel, Hechtel-Eksel, Balen, wat een gat is dat man, ik reed daar rond half elf 's avonds rond en geen kat op de baan
Zegt genoeg zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa
Thx! Van m'n vriendin voor men verjaardag gekregen, Velbon Sherpa 450R, zéér tevreden van!
Kom anders eens tot hier ofzo
Ik heb hetzelfde statief btw1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment