Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb er nog maar die zijn niet voor publicatie geschikt

Comment

• Daarnet nog wat gaan cruisen, ik reed in een drukke straat, aanschuiven achter een touy V10 TDI.
      Enkel de Touy had superveel bekijks, en velen liepen onvermoedend +500 PK voorbij.

Discreetheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Ik heb er nog maar die zijn niet voor publicatie geschikt
        In Mofland = dat toegestaan!! PostOn die handel!!!

Comment

• Mja maar in mofland was geen licht op de autostrade dacht ik hé

Comment

• It must have been an UFO checkin' your pimpin' out!

Comment

Mja maar in mofland was geen licht op de autostrade dacht ik hé
              Echt nergens?

Comment

• Werkt u GPS al terug?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Een combinatie van de twee zou de perfectie zijn. De eerste foto is "mooier" omdat je meer straat ziet, en 't minder bewogen is (check die witte lijn ), maar de tweede is cooler door de acceleratie en ook de lucht en de horizon zijn cooler.

Anyhow, pic 1 geniet m'n voorkeur. Just!
                  Als je de acceleratie in de eerste foto zou zetten, dan zou je de toerenteller wel niet zo goed zien bewegen. Maar voor de rest ben ik het met u eens.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Ik heb er nog maar die zijn niet voor publicatie geschikt
                  In Duitsië mag alles!

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Daarnet nog wat gaan cruisen, ik reed in een drukke straat, aanschuiven achter een touy V10 TDI.
                  Enkel de Touy had superveel bekijks, en velen liepen onvermoedend +500 PK voorbij.

Discreetheid

Comment

• Zalige foto's Leftlane!!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• Prachtig LL! Welk statiefje gebruik je eingelijk?

Comment

• wtf zalig man

Comment

• the perfect picture?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Germany by night

Acceleration

HOLY SHIT

Comment

• Lekker LL
                              Last edited by stradge; 29/12/2007, 14:07.

Comment

• LL, gezien van waar jij komt (notoir overbelichtende klungel) kan ik enkel maar oordelen dat aan foto's trekken geen kunst is, dat al het lof aan de camera toekomt! Desalniettemin, knappe foto!

Welk toestel gebruik je? Ik kan er ook zo eentje gebruiken denk ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  LL, gezien van waar jij komt (notoir overbelichtende klungel) kan ik enkel maar oordelen dat aan foto's trekken geen kunst is, dat al het lof aan de camera toekomt! Desalniettemin, knappe foto!

Canon eos 400d
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Voor mij zo'n 225pk versie, graag ... en ik zou 'm al tjoenen : de lichtblokken erin van de pre-facelift S3, met de xenonlampjes aan de buitenzijde van de lichtblok, in plaats van aan de binnenzijde (= scheel).

Scheelt wel serieus in BIV hoor, die 15pk
                                    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Werkt u GPS al terug?
                                      Ja

Fak man Lommel, Hechtel-Eksel, Balen, wat een gat is dat man, ik reed daar rond half elf 's avonds rond en geen kat op de baan

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                      Zalige foto's Leftlane!!
                                      Thx!

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                      Prachtig LL! Welk statiefje gebruik je eingelijk?
                                      Thx! Van m'n vriendin voor men verjaardag gekregen, Velbon Sherpa 450R, zéér tevreden van!

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      wtf zalig man
                                      Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Lekker LL
                                      Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      HOLY SHIT

Thanks!

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      LL, gezien van waar jij komt (notoir overbelichtende klungel) kan ik enkel maar oordelen dat aan foto's trekken geen kunst is, dat al het lof aan de camera toekomt! Desalniettemin, knappe foto!

Indd EOS 400D, en het is indd voornamelijk de camera die het werk doet . Maar met dat lensje is het toch niet altijd gemakkelijk, en ik vind het superleuk zelf wat experimentjes te doen!

Comment

Ja

Fak man Lommel, Hechtel-Eksel, Balen, wat een gat is dat man, ik reed daar rond half elf 's avonds rond en geen kat op de baan
                                        Mijn mini komt van Balen.

Zegt genoeg zeker

Comment

Ja

Thx! Van m'n vriendin voor men verjaardag gekregen, Velbon Sherpa 450R, zéér tevreden van!

Lommel

Kom anders eens tot hier ofzo

Ik heb hetzelfde statief btw
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X