Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 20

Comment

• 17,39

Comment

• Dit blijft toch imo de zaligste kleur voor een B5 RS 4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Dit ding is toch ook wel fookin' dik te noemen
          Dikheid X100000000

Hier is ie opnieuw

Wel liever de OEM velgen eronder ipv de D3 velgen.

Comment

• Welke kies je?

Ik vind het een moeilijke keuze! Al denk ik voor de S6, en als het de face-lift S8 geweest zou zijn de S8. Ach wat maakt het uit, tzijn alletwee zo'n prachtkarren

Comment

• De S8 zonder twijfel. Dat zilver staat de S6 niet zo goed, voor de S8 perfect.

Die snoet van de S8 is toch wel lekker bruut

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

De S8 zonder twijfel. Dat zilver staat de S6 niet zo goed, voor de S8 perfect.

Die snoet van de S8 is toch wel lekker bruut
                Inderdaad, ik vind de S6 langs vanvoor niet mooi in het grijs.. De koplampen ogen te donker voor dat grijs imo. Langs de achterkant klaag ik niet

Ik zeg het, tzijn gewoon alletwee zo'n prachtkarren

Comment

• Couldn't agree more, maar als ik de S6 kies ga ik sowieso voor de Avant.

Comment

Couldn't agree more, maar als ik de S6 kies ga ik sowieso voor de Avant.
                    Laten we het gewoon eerlijk verdelen, neem jij de S8 zal ik de S6 nemen. Zal die wel ergens omruilen voor een S6 Avant, en dan kunnen we geregeld eens ruilen..

Eerst wel nog een goe jaartje op mn honger blijven zitten en mn rijbewijs halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                      Laten we het gewoon eerlijk verdelen, neem jij de S8 zal ik de S6 nemen. Zal die wel ergens omruilen voor een S6 Avant, en dan kunnen we geregeld eens ruilen..

Eerst wel nog een goe jaartje op mn honger blijven zitten en mn rijbewijs halen
                      Deal

Ik zit nog steeds op m'n honger om eens met een S8 te rijden/meerijden.

Comment

Deal

Ik zit nog steeds op m'n honger om eens met een S8 te rijden/meerijden.
                        Wie niet (al is het bij mij dan eerder meerijden).

Zal toch ooit wel eens de kans hebben hoop ik.. Als ik later ooit eentje kan bemachtigen, kom ik je wel eens halen

Comment

Wie niet (al is het bij mij dan eerder meerijden).

Zal toch ooit wel eens de kans hebben hoop ik.. Als ik later ooit eentje kan bemachtigen, kom ik je wel eens halen
                          Ik hou je eraan Omgekeerd passeer ik dan ook wel eens

Comment

Ik hou je eraan Omgekeerd passeer ik dan ook wel eens
                            Daar hou ik je ook eraan

Comment

• Voor mij de S8 graag .. !

Zo een lekkere bak, de lekkerste in zijn klasse.

Comment

• Heb nu maar weer is originele remblokken op de sechs laten zetten. Was vergeten hoe "op" men blokken waren, eindelijk weer wat gevoel in dat rempedaal

Comment

• Ma faaak

Dit wou ik even kwijt

Comment

Welke kies je?

Ik vind het een moeilijke keuze! Al denk ik voor de S6, en als het de face-lift S8 geweest zou zijn de S8. Ach wat maakt het uit, tzijn alletwee zo'n prachtkarren
                                    Man die modellen trekken toch gigantisch goed op elkaar!

De S8 uiteraard.

Comment

Working...
                                    X