Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Dus het is geen A3? Dus een M3 is geen 3-reeks? Een C63 AMG is geen C-reeks? .......
    Neen.

Een S6 is géén A6.

Gewoon, C-klasse en 3-reeks omschrijven een beetje het 'segment', de verdere verdeling ervan zit dan in de verschillende benamingen; zoals C220 cdi of 330i.

Maar een A3 ed. is al direct alles behalve de S-reeks.

Is zoals een RS2 Avant zeggen dat het een Audi 80 is -> Cool om te zeggen, maar not done.

Soit, dat vind ik er van...

Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

*unk*

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Voor 'n zelfverklaard Audi-freak kende gij uw eigen merk toch niet wreed goe, zenne.

Zoek 'es wat pics van de pre-facelift S3, and learn. 't Ding had standaard xenon-licht, met klare lichtblokglazen, en met "bollekes", alleen zaten die langs de buitenkant ipv. langs de binnenkant bij de facelift. Bij de pre-facelift was de S3 de enige die xenon kon krijgen, 't was geen optie op de gewone A3, en dat maakt die lichtblokken dus zo specifiek.

Trouwens, de eerste niet-doorschijnende koplamp moet nog uitgevonden worden, lijkt me.
      Eh, zelfverklaard BMW-gastje, je zoekt het weer te ver hé.

*politiek-correcte-Izegemnaar-van-m'n-voeten*

De beglazing van de facelift is gewoon helderder dan van de pré-facelift.

Dat was wat ik bedoelde.

'Doorschijnend' is bij wijze van spreken.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Daarnet nog wat gaan cruisen, ik reed in een drukke straat, aanschuiven achter een touy V10 TDI.
      Enkel de Touy had superveel bekijks, en velen liepen onvermoedend +500 PK voorbij.

Discreetheid
      Ja, zo'n Touareg is vet hé!

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
      Welke kies je?

Hier de S8.

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      S8 > S6 BERLINE
      Klopt.

Maar S8 = (ongeveer) = S6 Avant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Wat me vooral tegensteekt is die kleine tankinhoud, 60 liter ofzo geloof ik.

als het een troost mag zijn... 62l!!!

Hij verbruikt echter wss wel een liter of 2 minder dan de sechs... dus dat compenseert een beetje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Neen.

Een S6 is géén A6.

Gewoon, C-klasse en 3-reeks omschrijven een beetje het 'segment', de verdere verdeling ervan zit dan in de verschillende benamingen; zoals C220 cdi of 330i.

Maar een A3 ed. is al direct alles behalve de S-reeks.

Is zoals een RS2 Avant zeggen dat het een Audi 80 is -> Cool om te zeggen, maar not done.

Soit, dat vind ik er van...
          Mja maar hoe leg je dan aan een nitwit uit wat een S6 is? Wat een M3 is? Wat een C63 is? ... De S/M/63 AMG duidt hier toch óók op de motor, net zoals C220 CDI of 330i?

Dan vertrek je toch met "Ah, maar da's een supersportieve A6!" (bvb) [in de hypothese dat iemand vraagt wat een S6 is, als iemand mij vraagt wat een M3 is ga ik niet beginnen met een A6, toch? Hmmm of ik zou al heel wat omwegen moeten maken? Naah...]

En als ie het dan nog niet verstaat, ja dan neem je hem maar eens mee voor een ritje... Daarna zal ie alle A6'en met wijdopen mond bekijken!

Klaar als een klontje: een S6 = een A6!

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Carbon fiber...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                Mja maar hoe leg je dan aan een nitwit uit wat een S6 is? Wat een M3 is? Wat een C63 is? ... De S/M/63 AMG duidt hier toch óók op de motor, net zoals C220 CDI of 330i?

Dan vertrek je toch met "Ah, maar da's een supersportieve A6!" (bvb) [in de hypothese dat iemand vraagt wat een S6 is, als iemand mij vraagt wat een M3 is ga ik niet beginnen met een A6, toch? Hmmm of ik zou al heel wat omwegen moeten maken? Naah...]

En als ie het dan nog niet verstaat, ja dan neem je hem maar eens mee voor een ritje... Daarna zal ie alle A6'en met wijdopen mond bekijken!

Klaar als een klontje: een S6 = een A6!
                Daar heb een punt.

Tegen echte nitwitten zeg ik ook wel, 'het is een A6 break met een sportieve motor erin'

Maar ik denk niet dat er hier op het forum nitwitten zijn.

Dus A6 =/= S6!

Maar ik snap waar je naar toe wilt.

Een M3 zullen we hier ook geen 'supersportieve' 3-reeks noemen.

Het is gewoon M3.

En dat vond ik raar dat Rami dat zei, maar soit, ie heeft ook gelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Wat me vooral tegensteekt is die kleine tankinhoud, 60 liter ofzo geloof ik.

Laat een andere tank inbouwen... dat moét toch te doen zijn...?

Comment

• Heb trouwens 4 dagen geleden ofzo een S6 avant vernedered op de snelweg...

aha!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Laat een andere tank inbouwen... dat moét toch te doen zijn...?
                      Ik denk dat Audi dat dan al zou gedaan hebben.

En LL troost u, een nieuwe B7 RS4 heeft een tank van..... 63l!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        Ik denk dat Audi dat dan al zou gedaan hebben.

En LL troost u, een nieuwe B7 RS4 heeft een tank van..... 63l!

Ja ok... maar er moet toch 'een' oplossing bestaan??

zou me vreemd lijken moest nog geen enkele RS4 eigenaar daaromtrent onderzoek gedaan heeft...

desnoods een custom tank ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                          Daar heb een punt.

Tegen echte nitwitten zeg ik ook wel, 'het is een A6 break met een sportieve motor erin'

Maar ik denk niet dat er hier op het forum nitwitten zijn.

Dus A6 =/= S6!

Maar ik snap waar je naar toe wilt.

Een M3 zullen we hier ook geen 'supersportieve' 3-reeks noemen.

Het is gewoon M3.

En dat vond ik raar dat Rami dat zei, maar soit, ie heeft ook gelijk.
                          Een M3 is 'n 3-serie die ze bij M-motorsport verder ontwikkeld hebben.
                          Een C63 AMG is 'n C-klasse waar ze bij AMG hun 6,2 liter atmo motor ingelepeld hebben.
                          etc etc.

Face it: een S6 is niet apart ontwikkeld door Audi naast de gewone A6, hé.

Comment

Ja ok... maar er moet toch 'een' oplossing bestaan??

zou me vreemd lijken moest nog geen enkele RS4 eigenaar daaromtrent onderzoek gedaan heeft...

desnoods een custom tank ofzo.
                            de quattro-mechaniek beperkt de grootte van de tank.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                              Een M3 is 'n 3-serie die ze bij M-motorsport verder ontwikkeld hebben.
                              Een C63 AMG is 'n C-klasse waar ze bij AMG hun 6,2 liter atmo motor ingelepeld hebben.
                              etc etc.

euhm...

waarom zeg je dat?

Comment

Heb trouwens 4 dagen geleden ofzo een S6 avant vernedered op de snelweg...

aha!
                                Zowieso als je Benz rijdt he...

Baas boven baas

Comment

euhm...

waarom zeg je dat?

En ik hou mij dan speciaal in...

Comment

Ik heb quattro én een tank van 70l . Zit wel achter achterbank waardoor er bijna geen koffer overblijft.

Comment

RS6-Zusatztank?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Zowieso als je Benz rijdt he...

Baas boven baas

Ik reed Alfa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                          Ik heb quattro én een tank van 70l . Zit wel achter achterbank waardoor er bijna geen koffer overblijft.

Ik wou dat ik de 70-liter tank optie had.

Dan kon ik 450km rijden ipv 350.

Comment

Working...
                                          X