écht klein is ze niet eigenlijk, maar 't is wel een feit dat ze in mijn wagen een beetje meer (sjonniestijl) gaat hangen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenUiteraard, maar ik heb ook een geweten he
Is er een specifieke reden waarom je de ereszes weg zou doen? Want er is blijkbaar ook interesse voor een 540i.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Is er een specifieke reden waarom je de ereszes weg zou doen? Want er is blijkbaar ook interesse voor een 540i.
Enkel zuinigheid eigenlijk....ach who am I kidding, gewoon met die sechs blijven rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk verstook met een grijns 25 liters als ik full pull ga.
Maar 11-12 liter als je zo traag moet cruisen....dat vind ik er over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDas nochtans maar evenveel als een MINI Cooper Cabrio
Zo'n ding verbruikt 11-12 liter als je 90 rijdt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZo'n ding verbruikt 11-12 liter als je 90 rijdt?
11.2 als je 120 rijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtengoed gek als je zo'n ding koopt dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEnkel zuinigheid eigenlijk....ach who am I kidding, gewoon met die sechs blijven rijden.
als je dat koopt
Dat is gewoon de wagen -> snel, mooi, fatsoenlijk verbruik etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIs toch ook een v8 hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOh, 90, neen, dan is het 10 ofzo
11.2 als je 120 rijdt
Comment
Comment