Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    jup, parabooltjes vanop een tt. Heel knappe velg
    Als ik mij niet vergis kon je ze ook bestellen op de A3.

Comment

• Al dat RS-geweld hierboven

Prachtige foto's, die zwarte B7 RS4

En die parabooltjes zijn magnifieke velgen!

Comment

• Er was zeker een 16" niet chromé variant op de A3 beschikbaar, maar die? dat weet ik niet.

Comment

• RS4 B5 kombi in zilver als vervanger van de RS6 = sane, or insane?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            RS4 B5 kombi in zilver als vervanger van de RS6 = sane, or insane?
            werkelijk als vervanger dan? maw, om te doen wat de RS6 nu doet?

Comment

• Kinda yeah. Misschien iets minder kms jaarlijks

25% minder ofzo.

Comment

• Insane.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Insane.
                  And your motivation being?

Comment

• In mijn ogen staat de RS6 een trede boven de B5 RS4.

Niet als ragbak, dan is de B5 RS4 uiteraard de betere keus.
                    Wel als het gaat om snelwegkilometers blazen tegen abnormale snelheden.

Hoe groter de wielbasis, hoe comfortabeler je snelwegkilometers zijn, dus ik zou het ''onnozel'' vinden om een oudere, kleinere kar terug kopen voor je RS6.

Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik:
                    *De RS6 houden en een BMW diesel kopen voor de kilometers.
                    *De RS6 inruilen tegen een D2 S8.
                    *De RS6 inruilen tegen de nieuwe RS6 (YEAHHHH)

Comment

• Als je 50k ipv 75k zou doen met die kar, dan zou ik er nooit aan denken om de sechs weg te doen.
                      Je verliest mss een beetje uit het oog wat voor een bangelijk goede auto dat wel is, op enorm veel gebieden.

De drang naar "iets anders/extra" is natuurlijk onvermijdelijk bij een autoliefhebber

Maar let op wat je doet met de sechs, voor je het weet heb je enorm veel spijt

Comment

• Indd.. Ik zit zelfs te autoscouten op R32'jes enzo.

Man wants change

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Indd.. Ik zit zelfs te autoscouten op R32'jes enzo.

Man wants change
                          change??

wel eeuhmm, gepikt uit het ebay topic...

Comment

In mijn ogen staat de RS6 een trede boven de B5 RS4.

Niet als ragbak, dan is de B5 RS4 uiteraard de betere keus.
                            Wel als het gaat om snelwegkilometers blazen tegen abnormale snelheden.

Hoe groter de wielbasis, hoe comfortabeler je snelwegkilometers zijn, dus ik zou het ''onnozel'' vinden om een oudere, kleinere kar terug kopen voor je RS6.

Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik:
                            *De RS6 houden en een BMW diesel kopen voor de kilometers.
                            *De RS6 inruilen tegen een D2 S8.
                            *De RS6 inruilen tegen de nieuwe RS6 (YEAHHHH)

Hier ben ik het eens mee.

Comment

• Met dat laatste ben ik het ook eens.

UBS, SZKB, Commerzbank en Fortis delen mijn mening niet

Comment

• Ik ben bang dat je spijt krijgt van een overstap op een C55 AMG of iets in die trend.

Nogmaals, daar kun je niet de stoten mee uithalen die je met de RS6 uithaalt, dan eindig je in de decor.

Comment

• Jij denkt echt dat ik een domme chauffeur ben he

Comment

• Nee, dat heb ik niet gezegd.

Ik zeg alleen dat ik een paar keer bij jou in de auto heb gezeten waarbij je dingen deed die met een RS6 geen problemen opleveren.

Maar zelfs een E39 M5 (en je weet hoe hard ik geil op die kar) zou dat denk ik niet aan kunnen...

Comment

• Je impliceert dan wel indirect dat ik te stom ben om me aan te passen

Je gaat ook niet op een fiets de autostrade op he, hoewel dat ding evenveel wielen heeft als een moto.

Ik bedoel maar

Comment

Ik ben bang dat je spijt krijgt van een overstap op een C55 AMG of iets in die trend.

Nogmaals, daar kun je niet de stoten mee uithalen die je met de RS6 uithaalt, dan eindig je in de decor.

Je past je sowieso aan aan de auto waarmee je rijdt hé. Dus dat vind ik niet echt een argument in deze 'discussie'.

Wat ik wél denk/vind, is dat van een RS6 naar een C55, een step down is. Ik zie écht niet in waarom je die move zou maken.

Comment

• Step down step down...ten eerste moet je dat wat in het perspectief zien, als 25 jarige een C55 rijden...van een step down kan er dan moeilijk sprake zijn.

Er is ook weinig dat de RS6 zal toppen he. Tenminste toch niks dat

a) betaalbaar is
                                          b) dezelfde "discrete", sportieve look heeft

Misschien kan ik beter gewoon terug een RS6 kopen

Comment

Working...
                                          X