Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Step down step down...ten eerste moet je dat wat in het perspectief zien, als 25 jarige een C55 rijden...van een step down kan er dan moeilijk sprake zijn.

Er is ook weinig dat de RS6 zal toppen he. Tenminste toch niks dat

a) betaalbaar is
    b) dezelfde "discrete", sportieve look heeft

Misschien kan ik beter gewoon terug een RS6 kopen

Jaja, uiteraard is een C55 rijden op die leeftijd dikke vette zaligheid. Dat weet ik ook wel eh.
    'Step down' is dan ook enkel in de vergelijking met wat je vandaag hebt.

En inderdaad, er is zéér weinig dat de RS6 kan evenaren, dat betaalbaar is.

Daarom: ik ben nog steeds voorstander om de kar te houden. Het zou me niet verbazen moest je achteraf heel veel spijt krijgen.

Comment

• Ik zou het eerlijk gezegt héél raar vinden als je de RS6 zou ingeven voor die reeds genoemde modellen...

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Als ik EUROMILIONS zou winnen zou ik:
      *De RS6 inruilen tegen de nieuwe RS6 (YEAHHHH)
      Jep, ik ook.

Maar ik denk niet dat je nu een klein 4 miljoen voor handen hebt...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Again: a man wants change.

Zonder moeite iedereen altijd op z'n doos geven gaat ook vervelen hoor

( J/K )

Ik zeg maar : een RS4 B5 ter vervanging...dan moet je ook rekening houden met het feit dat die een STUK goedkoper zijn dan een RS6 he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Ik zou het eerlijk gezegt héél raar vinden als je de RS6 zou ingeven voor die reeds genoemde modellen...

Jij zou deze RS6 met 150.000 km inruilen met een RS4 B5 met 70.000 km héél raar vinden? Dan vind ik jou heel raar.

Comment

Ik zeg maar : een RS4 B5 ter vervanging...dan moet je ook rekening houden met het feit dat die een STUK goedkoper zijn dan een RS6 he.
            Ja, oké, maar ook een stuk 'minder' als je versta wat ik bedoel...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• ALS je persé vervanging/verandering wil, dan lijkt me een B5 RS4 inderdaad op je lijf geschreven.

Het enige wat je volgens mij 'spijtig' gaat vinden is de kleine tank, maarja, dat weet je vantevoren... en het rijplezier zal dat wel ruimschoots compenseren, me dunkt.

Comment

• Leukste optie lijkt me een 540i met een 150 liter lpg tank ofzo

Comment

• fak ja, dat is geil. Goedkoop én vlot.

Comment

• Probleem is dat die bakken hier nog iets of wat "gewild" zijn

Hier hebben ze nog graag een grote cylinderinhoud.

Zo'n kar moet je in B ofzo kopen voor geen geld.

Comment

Again: a man wants change.

Zonder moeite iedereen altijd op z'n doos geven gaat ook vervelen hoor

( J/K )

gelukkig bestaat er nog een RS6 +

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Jij zou deze RS6 met 150.000 km inruilen met een RS4 B5 met 70.000 km héél raar vinden? Dan vind ik jou heel raar.
                      Ja?

binnen een dik jaar staan daar evenveel km's op he... Dan zit je met een kar die een model ouder is dan die je nu hebt, evenveel km's heeft en ... toch net iets minder goed is in wat jij hem nodig hebt, namelijk autobahncruisen

alé, da's mijn mening he

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Leukste optie lijkt me een 540i met een 150 liter lpg tank ofzo
                      Daar ken je mijn mening ook over

-> doen!

Comment

Je impliceert dan wel indirect dat ik te stom ben om me aan te passen

Je gaat ook niet op een fiets de autostrade op he, hoewel dat ding evenveel wielen heeft als een moto.

Ik bedoel maar
                        Ik zie niet in waarom je je zou willen aanpassen aan iets minders wanneer je al iets gewend bent.

Comment

Wat maken die paar kilometers nou uit?

Ik ben echt 100% voorstander van de RS6 behouden, maar ik snap ook wel dat je is wilt veranderen... Ik vind een jaar rijden met dezelfde auto lang

Comment

• Ik zeg maar één ding. Zorg dat je niet na een paar maanden spijt hebt van de sechs weggedaan te hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              Ik zeg maar één ding. Zorg dat je niet na een paar maanden spijt hebt van de sechs weggedaan te hebben
                              Dat is volgens mij onvermijdelijk.

Tenzij die RS4 ook al getuned gaat worden tot en met.

Er is nu eenmaal geen enkele kar die doet wat de RS6 doet, en dan minstens even goed.
                              Of het moet een E 55K T zijn, of een S600 Biturbo ofzo.

Andere karren missen ofwel comfort, ofwel koppel

Comment

• uhu, en LL t'is maar te zien hoe hard je een hekel hebt aan een opspringend ESP/ASR lampje...

Bij bv een E39 M5 was me dat zoo'n minpunt. Beer van een motor, maar op buitenwegjes komt dat kaklampje constant de fun verstoren. Ik persoonlijk vind dat hatelijk... t'is maar of jij met dat "gebrek" aan tractie kan leven op zo'n krachtige wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  uhu, en LL t'is maar te zien hoe hard je een hekel hebt aan een opspringend ESP/ASR lampje...

Bij bv een E39 M5 was me dat zoo'n minpunt. Beer van een motor, maar op buitenwegjes komt dat kaklampje constant de fun verstoren. Ik persoonlijk vind dat hatelijk... t'is maar of jij met dat "gebrek" aan tractie kan leven op zo'n krachtige wagen.
                                  Dat is aanpassen van rijstijl he

Gewoon wat later gas beginnen geven en je hebt daar minder last van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Dat is aanpassen van rijstijl he

Gewoon wat later gas beginnen geven en je hebt daar minder last van.
                                    klopt.

Comment

• Zo geschift vroeg als nu ga je niet op de gas kunnen gaan.
                                      Mss minder spectaculair, maar minstens even efficient volgens mij.

Comment

• Koop is een S600 BiTurbo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Mss minder spectaculair, maar minstens even efficient volgens mij.
                                          dat denk ik nu juist niet.

+ 500pk en 740Nm plat kunnen stampen in 2'e in een bocht... pretty sick experience.

Comment

Working...
                                          X