Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat je effe zin hebt in iets anders begrijp ik echter wel compleet.

Maar dan stel ik voor dat je de RS2 eens begint te gebruiken, dat is weer eens iets anders

En als je écht iets cheap zoekt dat niet daalt in waarde... S6 plus op LPG als daily!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      Een echte reden om de sechs weg te doen is er iig niet. Die kar rijdt imo nog gelijk nieuw.

Eigelijk é, rij die kar gewoon nog een jaartje door, en dan strippen we die compleet. now THAT would be fun huh?

Indd! Maar er is zo'n evil stemmetje in men hoofd dat zegt: koop u iets goedkoper in dagelijks gebruik voor...je raadt het al, het dagelijks gebruik.

Ik denk dat ik enkel met men benzinekosten in 2007 al een RS4B5 had kunnen kopen

Niet dat het financieel niet draagbaar is, maar het stemt toch wel eens tot nadenken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Enigste hoge kosten zijn distributieriem om de 60K. Reken maar op een dikke 2.000 EUR.

Over remgedoe en benzine hebben we het dan nog niet
        Klopt. Maar je kan wel ongeveer stellen dat je ondertussen weet wat je aan die kar hebt.

Remmen is ook bij die andere high-power karren een garandueed issue
        Benzine... tja pak dat je 2 (3l max) minder verbruikt, het is "iets" ja
        Maar geen geldige reden om een auto weg te doen

Distributie ja, kost geld

Comment

Dat je effe zin hebt in iets anders begrijp ik echter wel compleet.

Maar dan stel ik voor dat je de RS2 eens begint te gebruiken, dat is weer eens iets anders

Heb ik ook al aan gedacht

Maar dat zou zonde zijn

En als je écht iets cheap zoekt dat niet daalt in waarde... S6 plus op LPG als daily![/quote]

Indd... S6 plus op lpg of 540i / M5 touring op lpg.

Those are the most sane options I think.

Maar dan ga'k wel de zes houden denk ik

Comment

Indd! Maar er is zo'n evil stemmetje in men hoofd dat zegt: koop u iets goedkoper in dagelijks gebruik voor...je raadt het al, het dagelijks gebruik.

Ik denk dat ik enkel met men benzinekosten in 2007 al een RS4B5 had kunnen kopen

Niet dat het financieel niet draagbaar is, maar het stemt toch wel eens tot nadenken.
            ok, hier het plan:

De RS6 nog effe rijden tot +- 200-220k, gezien de lage waarde dan -> strippen en absurd circuitding van maken -> LOADS of fun.

Als daily dan een iets rationelere zwarte S6 Plus op LPG (totaalkost pakweg 12.000€). Je knalt nog altijd in minder dan 6sec naar 100, en dat bolt ook 280

Comment

ok, hier het plan:

De RS6 nog effe rijden tot +- 200-220k, gezien de lage waarde dan -> strippen en absurd circuitding van maken -> LOADS of fun.

Als daily dan een iets rationelere zwarte S6 Plus op LPG (totaalkost pakweg 12.000€). Je knalt nog altijd in minder dan 6sec naar 100, en dat bolt ook 280

Sounds good!

Dan zou ik wel nu al rustig werk moeten maken van zo'n S6, want ik zal em nog naar Duitsland moeten voeren voor de installatie.

lpg in CH = big nono.

S6(+)of 540i of M5 touring is dan de vraag...ergens neig ik naar 'n bimmer wegens "verandering".

Comment

• Comment

• Stop it

Comment

• Hoe'n grote lpg tanks kunnen ze tegenwoordig in zo'n dingen knallen?

Is 150-200 liter onrealistisch?

Comment

Hoe'n grote lpg tanks kunnen ze tegenwoordig in zo'n dingen knallen?

Is 150-200 liter onrealistisch?
                      200liter is wel veel.

Denk trouwens dat 100l het grootste is wat ze maken voor personenwagens.

Als je een Dodge Ram SRT-10 koopt, kan je zo 3 of 4 tanks kwijt

Comment

• Kun je niet zelf kiezen hoeveel ruimte je wil "opgeven" voor zo'n tank?

Comment

• Je kunt een ringtank koppelen aan een tank achter de achterzitting.
                          Dan heb je 160 liter LPG plezier.

Waarom gooi je de RS6 niet gewoon op LPG?

Comment

• biturbo + hoge compressieverhouding -> vrij 'hete' combinatie.

Comment

• Effe mijn mening ervaring droppen

Ten eerste gas is voor op te koken

Ik weet niet hoe een RS6 rijdt qua comfort maar een RS4 B5 ligt naar mijn normen keihard invergelijk met mijn RS2

Dus voor K's te doen is deze voor mij geen optie

De gewone S6 en RS6 kan ik mij niet over uitspreken maar door de grotere wielbasis lijkt mij deze toch beter

Hetzelfde verhaal met M power BMW's.....liggen keihard
                              De gewone met dikke motor zijn dan weer eerder zacht te noemen ...dus met minder goed weggedrag

Voor veel K te doen zou ik echt voor diesel gaan
                              Dikke 30TDI van Audi bv. met Quattro uiteraard en effe laten bijpoeieren...gaat dan ook zeer vlot

Just my 50cent hé

Greets Patrick

Comment

• Dat een B5 RS4 duidelijk 'droger' en nog een tikkel harder op de baan ligt dan een RS6 kan ik beamen.

Patrick, ne maat van u heeft toch een M5 touring é? Al met meegereden? ervaring?

Comment

• Al mee gereden ja

Een dikke sleur vinnek

Rap op de teller ja..maar geen rijplezier
                                  Als het nat ligt....totaal geen grip met de standaard bandenmaat
                                  Keiharde vering en geen comfortabele zetels...zijdelingse steun is ook nie da
                                  Minder dan in uwen 100
                                  Vinnek uwe 200T 1000keer beter rijden en dat is zonder overdrijven

Is wel nen M5 van '94 hé...3.6 met 340PK of zoiets met 150K op

Greets Patrick

Comment

Een minder krachtige dagelijkse cruiser en een echte degelijke funcar is ook al door men gedachten gegaan...
                                    Dat lijkt mij de te bewandelen piste!

Anders blijf je qua fun een compromis sluiten en een compromis => < the full monty..

En op termijn ben je goedkoper af als je qua funcar een goeie (lees: waardevaste) keuze maakt...
                                    • E46 320d/330d Touring
                                    • Lotus Exige (hoewel met uw formaat?)/Porsche 964 RS (duur maar o zo waardevast en o zo puur)/Porsche 968 CS

Dat lijkt me de verstandige keuze...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door p-cat Bekijk Berichten
                                      Effe mijn mening ervaring droppen

Ten eerste gas is voor op te koken

Ik weet niet hoe een RS6 rijdt qua comfort maar een RS4 B5 ligt naar mijn normen keihard invergelijk met mijn RS2

Dus voor K's te doen is deze voor mij geen optie

De gewone S6 en RS6 kan ik mij niet over uitspreken maar door de grotere wielbasis lijkt mij deze toch beter

Hetzelfde verhaal met M power BMW's.....liggen keihard
                                      De gewone met dikke motor zijn dan weer eerder zacht te noemen ...dus met minder goed weggedrag

Voor veel K te doen zou ik echt voor diesel gaan
                                      Dikke 30TDI van Audi bv. met Quattro uiteraard en effe laten bijpoeieren...gaat dan ook zeer vlot

Just my 50cent hé

Greets Patrick

Thx 4 the opinion P!
                                      Garagist trouwens nog vastgekregen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Dat lijkt mij de te bewandelen piste!

Anders blijf je qua fun een compromis sluiten en een compromis => < the full monty..

En op termijn ben je goedkoper af als je qua funcar een goeie (lees: waardevaste) keuze maakt...
                                        • E46 320d/330d Touring
                                        • Lotus Exige (hoewel met uw formaat?)/Porsche 964 RS (duur maar o zo waardevast en o zo puur)/Porsche 968 CS

Dat lijkt me de verstandige keuze...

Jup, klinkt inderdaad érg logisch.

Exige is indd a big nono met mijn lengte (vermoed ik). Zal wel Opel Speedster-ish zijn, en daar heb ik toch al grappige filmpjes van gezien

E46 330d touring ---> heerlijke kar!

Fak Porker, je doet me weer ns twijfelen

Comment

Working...
                                        X