Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Ik wil een testrit
    Als je van +500 pk komt, kan dit alleen maar tegenvallen vrees ik, het verschil met mijn 997S is trouwens ook hemelsbreed maar dat is net zo leuk eraan. Anderzijds hoef je natuurlijk geen 500 pk om de Belgische (en zelfs Duitse) snelwegen af te hossen, de 330d fietst ook vlot naar 200 en meer.

Nu, ik sta in feite voor dezelfde situatie en los ze op zoals Porker het ook voorstelt : dieselen voor de snelwegkilometers en de Porsche voor 15 à 20.000 km fun erbij. Mocht ik wat minder kilometers moeten doen, dan was de keuze toch naar een RS4 gegaan, maar als ik de rekening maak qua verbruik is de goesting toch snel over, enfin als er één is die dat weet ben jij het, linker rijvak

Comment

• ik ken iemand met een RS6

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Die kar is moddervet he, die OEM velgen blijven toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          Als je van +500 pk komt, kan dit alleen maar tegenvallen vrees ik, het verschil met mijn 997S is trouwens ook hemelsbreed maar dat is net zo leuk eraan. Anderzijds hoef je natuurlijk geen 500 pk om de Belgische (en zelfs Duitse) snelwegen af te hossen, de 330d fietst ook vlot naar 200 en meer.

Nu, ik sta in feite voor dezelfde situatie en los ze op zoals Porker het ook voorstelt : dieselen voor de snelwegkilometers en de Porsche voor 15 à 20.000 km fun erbij. Mocht ik wat minder kilometers moeten doen, dan was de keuze toch naar een RS4 gegaan, maar als ik de rekening maak qua verbruik is de goesting toch snel over, enfin als er één is die dat weet ben jij het, linker rijvak

Hoeveel kilometers rij je jaarlijks?

Comment

• Matteus

Wat een leuke verrassing zeg!

Comment

• dat was dus een subtiele poging u die kar te laten houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Nice! Quattrospinning

Comment

• Daarnet aan de lijn met een Nederlandse zakenrelatie, hij wou wat materiaal van me bezichtigen bij Rotterdam. Ik zei dat ik ten vroegste donderdag namiddag / vrijdag kon, aangezien ik ff in CH zit.

"Nou je kan toch nu even snel komen met die snelle flitser van je"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
                                    Nice! Quattrospinning

Euh nee, das gewoon zand/stof, en een onderstuurdrift

Toen had ik nog geen flauw benul dat je deze kar effectief dwars kan zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      dat was dus een subtiele poging u die kar te laten houden.

Dat doet een stemmetje in m'n hoofd al hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Euh nee, das gewoon zand/stof, en een onderstuurdrift

Toen had ik nog geen flauw benul dat je deze kar effectief dwars kan zetten
                                        Oh, op die eerste foto leek het me toch bandenrook...

Met die pk's kan dat niet anders he, als zo'n quattro een mooie drift maakt heb ik er toch altijd veel respect voor...

Houden die kar!

Comment

• Nah echt niet, lag gewoon serieus wat stof....helaas

Ik smijt 'm nog wel is een keer dwars als ik plaats genoeg heb, zie maar dat je dan op de passagierszetel zit

Comment

Working...
                                          X