Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Ik heb niks te willen. 't Is Corre zijn geld.

Ik snap sowieso niet dat hij niet gewoon de RS6 houdt en blijft gebruiken zoals hij hem nu gebruikt. Zolang die kar goed is kun je die makkelijk naar de 300.
    000 km sturen. En ik zou die kar gerust op gas durven leggen, mits Vialle LPI install.
    Dat lijkt me echt een no-go, RS6 op LPI. En dan heb ik het niet over de morele kwestie (ik ben redelijk openminded, in tegenstelling tot wat ik hier bij veel anderen opmerk ), maar wel over het technisch aspect. En uiteraard zeggen LPG-installateurs maar al te graag 'alles kan op gas', maar ik hoor dat liever van mensen die technisch onderlegd zijn en er geen financieel voordeel uithalen zoals matteus, Avantus, Carlo, M-optic. En ik vermoed dat zij ook zeggen 'don't do it'

Comment

• Heb je geen schrik dat zo'n 540i automaat op LPG een beetje "op het randje" gaat zijn qua performance? Geen id wat dat doet... 7sec naar 100?
      Pokkesnel nog altijd uiteraard, maar het houdt niet over, V8-zijnde.

alé ja, dat moet je al dik openstampen om de gemiddelde diesel voor te blijven.

Comment

Ik heb niks te willen. 't Is Corre zijn geld.

Ik snap sowieso niet dat hij niet gewoon de RS6 houdt en blijft gebruiken zoals hij hem nu gebruikt. Zolang die kar goed is kun je die makkelijk naar de 300.
        000 km sturen. En ik zou die kar gerust op gas durven leggen, mits Vialle LPI install.
        Tim, snap nu eens 1 ding...ik rij erg veel kilometers op jaarbasis, 2007 ca. 80 tot 100.000.
        Dat wist ik op voorhand.
        Dat verbruik wist ik ook op voorhand.
        Heb ik er van genoten? Ja. Heb ik er spijt van? Absoluut niet.
        Vind ik het wat zonde om nog een jaar een paar tienduizend EUR aan benzine op te stoken? Ja.

Zeker omdat het verkeer in België/Nederland/Ruhrgebied alsmaar drukker wordt, je alsmaar meer in de file +20l staat te verstoken, en je alsmaar meer tegen 90 km/h naar breda moet tuffen.

Comment

• Gechipte RS6 op LPG is a big NO GO.

Comment

Ik vind gewoon heel de discussie van de laatste dagen een beetje onzinnig aan het worden... als ik compleet eerlijk ben.
            Ik snap wel dat je iets anders wilt, maar er kan toch niks op tegen de RS6 voor het gestelde budget.
            Wat vind je er dan onzinnig aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              Heb je geen schrik dat zo'n 540i automaat op LPG een beetje "op het randje" gaat zijn qua performance? Geen id wat dat doet... 7sec naar 100?
              Pokkesnel nog altijd uiteraard, maar het houdt niet over, V8-zijnde.

alé ja, dat moet je al dik openstampen om de gemiddelde diesel voor te blijven.
              zoiets.

Maar corre zei zelf er al eens mee meegereden te hebben, en dat hem dat serieus beviel? of er toch achter gereden ofzo. Iig, volgens hem was ie snel.

En Alpina doet daar nog eens dik 60 pk bovenop.

Comment

http://www.autoscout24.ch/AS24Web/De...&page=2&row=20

Nog genialer dan een E46 330d, zeker voor lange afstanden.

*zucht* X 15.000

KEREL!
                LUISTER!

Ik kan NIET, ik herhaal, NIET, met een nieuwe 5 reeks touring of A6 of whatever bij men klanten of leveranciers aankomen.

Niet dus he!

Comment

• Een dikke snelle V8 op LPG als daily... dat drukt dat laatste punt de dieperik in, en voor de rest verlies je niet ongelofelijk veel.

Dat (gestript ) +500pk monster hou je dan gewoon in je garage voor wanneer de gelegenheid zich eens voordoet... of je gewoon zin hebt

Comment

• Ik zou voor een W/S211 gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                      Dat lijkt me echt een no-go, RS6 op LPI. En dan heb ik het niet over de morele kwestie (ik ben redelijk openminded, in tegenstelling tot wat ik hier bij veel anderen opmerk ), maar wel over het technisch aspect. En uiteraard zeggen LPG-installateurs maar al te graag 'alles kan op gas', maar ik hoor dat liever van mensen die technisch onderlegd zijn en er geen financieel voordeel uithalen zoals matteus, Avantus, Carlo, M-optic. En ik vermoed dat zij ook zeggen 'don't do it'
                      Ik zie niet in waarom dat niet kan, maar das niet van toepassing hier

Comment

gTaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! kom eens

Laten we dat even niet doen....mijn hersens hebben geen zin in de analytische opstellen van Gilles, hoe zeer ik ze ook apprecieer, vooral zijn kennis dan

Af en toe wil ik in korte zinnen over auto's praten. Ik ken er trouwens ook niet genoeg van om op dat niveau mee te praten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          As said, een RS6 met z'n biturbo en hoge compressieverhouding op LPG leggen is risky. Enorm "heet" blok

Comment

• En een A8 D2 behoorde ook niet tot de mogelijkheden he?

Comment

• Corre, tip!

Ga gewoon eens rijden met de karren die hier besproken worden!
                              Dan zal je wel weten wat je wil, of de lijst kunnen uitdunnen.

Comment

zoiets.

Maar corre zei zelf er al eens mee meegereden te hebben, en dat hem dat serieus beviel? of er toch achter gereden ofzo. Iig, volgens hem was ie snel.

En Alpina doet daar nog eens dik 60 pk bovenop.

Indd, ding ging als een speer imo. Heb met de sechs ook ooit eens een stuk samengereden met zo'n ding op de A5, heb 'm nog thumbs up gegeven want ie ging echt wel lekker.

Performance zal niet hetzelfde zijn, uiteraard niet. Maar of ik nu 280 met de sechs rij of 170 met de corsa, die ervaring blijft hetzelfde ergens hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  En een A8 D2 behoorde ook niet tot de mogelijkheden he?
                                  Een understated D2 S8 met weinig bling bling aan, vind ik ook een niet al te opvallende "grotere sedan".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Als het zou kunnen, direct. Maar ik ga met mijn beperkte auto-kennis absoluut niet tegen de kennis van enkele cracks hier ingaan

Comment

Een understated D2 S8 met weinig bling bling aan, vind ik ook een niet al te opvallende "grotere sedan".
                                      En wat met de verbruiks-issue?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        En een A8 D2 behoorde ook niet tot de mogelijkheden he?
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

Goh ja...het ziet er wel wat uit als "een oudere" auto...maar ie is nog érg groot en luxe zeg maar...
                                        maar eerlijk gezegd heb ik daar wat schrik van de automatische versnellingsbak (toch redelijk wat negatiefs over gehoord) incl hoge onderhoudskosten.

Comment

Vind ik er ook van, voor mij hoeft dat zelfs geen S8 te zijn, een gewone A8 D2 volstaat.

Maar zoals je zegt, doe de chrome spiegels eraf en dat oogt zoals een simpele A8.

Comment

Working...
                                          X