Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Bij deze stel ik dan ook de S6 ter beschikking.

Is dat geen optie?

hou je klaar Spillies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Ok, dat punt snap ik. Anderzijds knal jij toch nog heel vaak 250+ ?
      Jep, en daarvoor neem ik de sechs. Maar als ik tijdens de week overdag naar Gorinchem moet is een RS6 compleet overbodig.
      Waarom denk je dat er in een eventuele nieuwe kar overigens digitale tv moet komen

Ik vind het altijd een beetje lastig om ''achteruit'' te gaan op autovlak. Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd. Maar je bent nu verwend met een RS6, alle vermelde karren zullen tegenvallen vrees ik...
      En vooral, er is geen andere kar die dezelfde prestaties biedt met dezelfde "discrete" looks. Dus naar beneden zullen de pks sowieso gaan.

Ja, dat heb je al een paar keer vermeld.
      Mag ik daar wel tegen in brengen dat ik absoluut geen verschil zie tussen een nieuwe 5 of A6 en je huidige kar? En ik denk een autoleek ook niet...

Ik zie hier simpele vertengewoordigertjes (no offence) met A6 2.0 TDI's scheuren. En dat zou dan wel kunnen?
      Tuurlijk mag jij dat. Maar je mag er zeker van zijn dat een eventuele klant / leverancier grotere ogen trekt als ik met een nieuw model A6 3.0 tdi aankom, of met een 535d touring, dan dat ik met deze RS6 afkom.
      Bij die RS6 denken ze gewoon, het is een jonge gast, hij heeft een uitlaat op z'n oudere A6 gestoken om wat sportiever te zijn.

De gemiddelde leeftijd in mijn branche zit garanti boven de 40 jaar he. Slechts enkelen kennen de kar echt, het grappige is dat die het dan ook weer appreciëren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

hou je klaar Spillies
        Ik ging daar eerst nog op reageren maar heb me nog bedacht

Comment

Kerel, ga es weg!
          Het leven is meer dan auto's

Comment

Kerel, ga es weg!
            Kerel, repliceer zo'n dingen enkel als je werkt. Schoolzittenden hebben op dat vlak geen recht van spreken, imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
              Denk aan al de dingen die je kan doen met het geld dat je uitspaart door een zuinigere kar te kopen.
              Indd, een M5 touring kopen ofzo...dat is het em net

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                Probeer dat eens te verkopen aan een deftige prijs.
                Tja...maar als ik zie wat ik er nu voor krijg...

Maar dat zijn allemaal vijgen na pasen, want zo'n dingen weet je op voorhand. Dus daar moet ik ook niet over zeuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Indd, een M5 touring kopen ofzo...dat is het em net
                  M5 touring men gat!

RS6 nieuw model

een E46 330d lijkt mij nog steeds het beste alternatief.
                  Je moet alleen een zuivere vinden, en die zijn ook niet echt goedkoop meer.

Of een B6/B7 A4 2.5/3.0 TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    niets sparen, die kar is gemaakt om te rijden, en veel zelfs. Ik voel daar nog niets versleten aan. Die rammelt/krakt/piept niet, motorisch en technisch tip-top.

Moest dat ding nu al een beetje versleten beginnen aanvoelen... ok ja dan zou je er makkelijker afscheid van kunnen nemen.
                    uhm... en geld sparen?

En het laatste wat ik zeg is dat die kar gaat rammelen, laat dat duidelijk zijn, dat ding voelt als een blok beton aan

maar 3 jaar = 240.000km = 4 distributieriemen, tientallen schijven en blokken zo'n 40.000 liter benzine verder. Als je het niet moet betalen is het gemakkelijk gezegd 'die kar moet rijden' (en da's niet verwijtend bedoeld naar u), maar als je er voor moet werken zie je misschien ook graag wat van dat geld je spaarrekening op gaan... zeker als het kan zonder noodzakelijk aan plezier of comfort in te boeten, en dat is net wat hij zoekt: als het toch maar is voor 120 te rijden of in de file te staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Ik zie dat niet echt als een heel comfortabele kar om 80k per jaar mee te doen. Toch niet in de mate hoe de andere voorgestelde karren dat doen.

anyhow, ik zie hem daar gewoon niet inzitten.

Comment

M5 touring men gat!

RS6 nieuw model

RS6 nieuw model? Dat is boven mijn budget Carlo. Misschien vrijdag

Diesels zijn duur, ook hier in CH.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

maar 3 jaar = 240.000km = 4 distributieriemen, tientallen schijven en blokken zo'n 40.000 liter benzine verder.

Fak dat klinkt zo geschift

Comment

M5 touring men gat!

RS6 nieuw model

Ie bedoelt E34 M5

niet ongerust, 't is er eentje met smaak!

Comment

uhm... en geld sparen?

En het laatste wat ik zeg is dat die kar gaat rammelen, laat dat duidelijk zijn, dat ding voelt als een blok beton aan

maar 3 jaar = 240.000km = 4 distributieriemen, tientallen schijven en blokken zo'n 40.000 liter benzine verder. Als je het niet moet betalen is het gemakkelijk gezegd 'die kar moet rijden' (en da's niet verwijtend bedoeld naar u), maar als je er voor moet werken zie je misschien ook graag wat van dat geld je spaarrekening op gaan... zeker als het kan zonder noodzakelijk aan plezier of comfort in te boeten, en dat is net wat hij zoekt: als het toch maar is voor 120 te rijden of in de file te staan...

ik zeg niet dat hij er 80k per jaar mee moet blijven rijden é.

Comment

• Tweedehandse A6 2.7 of 3.0 TDI?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Tweedehandse A6 2.7 of 3.0 TDI?
                                  zoek dekking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Kerel, repliceer zo'n dingen enkel als je werkt. Schoolzittenden hebben op dat vlak geen recht van spreken, imo

Dan zou dat topic hier met uw discussie maar stil zijn, want 80% hier is nog student en leeft nog deels op de kosten van hun ouders...

En als je denkt dat ik een fils-à-papa ben die op z'n 18 een BMW krijgt en nooit een vakantie job hoeft te doen ofzo, dan heb je het mis!

Ik moet volgend jaar zelf m'n leefgeld (eten, uitgaan ed.) betalen als ik op kot ga.

Maar het is al goed, ik zei dit ironisch, maar je hebt me duidelijk gemaakt dat ik hier niet meer welkom ben...

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

hou je klaar Spillies
                                    Why?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

M5 touring men gat!

RS6 nieuw model

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      zoek dekking
                                      Hoezo?

Comment

Ie bedoelt E34 M5

niet ongerust, 't is er eentje met smaak!

Ik beheers het EXX en WXXX taaltje nog niet echt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                          Hoezo?
                                          Wait and see.

Comment

Working...
                                          X