Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOk, dat punt snap ik. Anderzijds knal jij toch nog heel vaak 250+ ?
Waarom denk je dat er in een eventuele nieuwe kar overigens digitale tv moet komen
Ik vind het altijd een beetje lastig om ''achteruit'' te gaan op autovlak. Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd. Maar je bent nu verwend met een RS6, alle vermelde karren zullen tegenvallen vrees ik...
Ja, dat heb je al een paar keer vermeld.
Mag ik daar wel tegen in brengen dat ik absoluut geen verschil zie tussen een nieuwe 5 of A6 en je huidige kar? En ik denk een autoleek ook niet...
Ik zie hier simpele vertengewoordigertjes (no offence) met A6 2.0 TDI's scheuren. En dat zou dan wel kunnen?
Bij die RS6 denken ze gewoon, het is een jonge gast, hij heeft een uitlaat op z'n oudere A6 gestoken om wat sportiever te zijn.
De gemiddelde leeftijd in mijn branche zit garanti boven de 40 jaar he. Slechts enkelen kennen de kar echt, het grappige is dat die het dan ook weer appreciëren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
hou je klaar Spillies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenKerel, ga es weg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenKerel, ga es weg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDenk aan al de dingen die je kan doen met het geld dat je uitspaart door een zuinigere kar te kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenProbeer dat eens te verkopen aan een deftige prijs.
Maar dat zijn allemaal vijgen na pasen, want zo'n dingen weet je op voorhand. Dus daar moet ik ook niet over zeuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIndd, een M5 touring kopen ofzo...dat is het em net
RS6 nieuw model
een E46 330d lijkt mij nog steeds het beste alternatief.
Je moet alleen een zuivere vinden, en die zijn ook niet echt goedkoop meer.
Of een B6/B7 A4 2.5/3.0 TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenniets sparen, die kar is gemaakt om te rijden, en veel zelfs. Ik voel daar nog niets versleten aan. Die rammelt/krakt/piept niet, motorisch en technisch tip-top.
Moest dat ding nu al een beetje versleten beginnen aanvoelen... ok ja dan zou je er makkelijker afscheid van kunnen nemen.
En het laatste wat ik zeg is dat die kar gaat rammelen, laat dat duidelijk zijn, dat ding voelt als een blok beton aan
maar 3 jaar = 240.000km = 4 distributieriemen, tientallen schijven en blokken zo'n 40.000 liter benzine verder. Als je het niet moet betalen is het gemakkelijk gezegd 'die kar moet rijden' (en da's niet verwijtend bedoeld naar u), maar als je er voor moet werken zie je misschien ook graag wat van dat geld je spaarrekening op gaan... zeker als het kan zonder noodzakelijk aan plezier of comfort in te boeten, en dat is net wat hij zoekt: als het toch maar is voor 120 te rijden of in de file te staan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
anyhow, ik zie hem daar gewoon niet inzitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenM5 touring men gat!
RS6 nieuw model
Diesels zijn duur, ook hier in CH.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
maar 3 jaar = 240.000km = 4 distributieriemen, tientallen schijven en blokken zo'n 40.000 liter benzine verder.
Fak dat klinkt zo geschift
Comment
-
RS6 nieuw model
niet ongerust, 't is er eentje met smaak!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenuhm... en geld sparen?
En het laatste wat ik zeg is dat die kar gaat rammelen, laat dat duidelijk zijn, dat ding voelt als een blok beton aan
maar 3 jaar = 240.000km = 4 distributieriemen, tientallen schijven en blokken zo'n 40.000 liter benzine verder. Als je het niet moet betalen is het gemakkelijk gezegd 'die kar moet rijden' (en da's niet verwijtend bedoeld naar u), maar als je er voor moet werken zie je misschien ook graag wat van dat geld je spaarrekening op gaan... zeker als het kan zonder noodzakelijk aan plezier of comfort in te boeten, en dat is net wat hij zoekt: als het toch maar is voor 120 te rijden of in de file te staan...
ik zeg niet dat hij er 80k per jaar mee moet blijven rijden é.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenTweedehandse A6 2.7 of 3.0 TDI?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKerel, repliceer zo'n dingen enkel als je werkt. Schoolzittenden hebben op dat vlak geen recht van spreken, imo
Dan zou dat topic hier met uw discussie maar stil zijn, want 80% hier is nog student en leeft nog deels op de kosten van hun ouders...
En als je denkt dat ik een fils-à-papa ben die op z'n 18 een BMW krijgt en nooit een vakantie job hoeft te doen ofzo, dan heb je het mis!
Ik moet volgend jaar zelf m'n leefgeld (eten, uitgaan ed.) betalen als ik op kot ga.
Maar het is al goed, ik zei dit ironisch, maar je hebt me duidelijk gemaakt dat ik hier niet meer welkom ben...
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
hou je klaar Spillies
Comment
-
RS6 nieuw model
Of een B6/B7 A4 2.5/3.0 TDIOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzoek dekking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenIe bedoelt E34 M5
niet ongerust, 't is er eentje met smaak!
Ik beheers het EXX en WXXX taaltje nog niet echt
Comment
-
Comment