Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk beheers het EXX en WXXX taaltje nog niet echt
dat ding met 2 ronde koplampen waar ook een touring van is uitgekomen, en ook in M5-variant, = E34
dat ding van Matthi = E 39
en dat huidig mormel = E60
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten*zucht* X 15.000
KEREL!
LUISTER!
Ik kan NIET, ik herhaal, NIET, met een nieuwe 5 reeks touring of A6 of whatever bij men klanten of leveranciers aankomen.
Niet dus he!Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHoezo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Dan zou dat topic hier met uw discussie maar stil zijn, want 80% hier is nog student en leeft nog deels op de kosten van hun ouders...
En als je denkt dat ik een fils-à-papa ben die op z'n 18 een BMW krijgt en nooit een vakantie job hoeft te doen ofzo, dan heb je het mis!
Ik moet volgend jaar zelf m'n leefgeld (eten, uitgaan ed.) betalen als ik op kot ga.
Maar het is al goed, ik zei dit ironisch, maar je hebt me duidelijk gemaakt dat ik hier niet meer welkom ben...
Why?
Post dan ook niet zo'n onzinnige dingen. Ik weet dat het grappig is bedoeld, maar da's maar 1 keer grappig
Toon je volwassenheid
En nee, daarmee bedoelen we niet een foto van je schaamhaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenik zei ook niet dat die weg moest... ik zei dat het wel tof zou zijn om die wat minder te laten rijden: zowel financieel, als dat die wagen over 3 jaar ook nog in betere conditie gaat zijn voor te gebruiken als eventueel pleziervoertuig, of evengoed als het is om hem binnen x aantal jaar te verkopen.
Jullie gaan nog echte fwiendjes worden!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendat ding van Matthi = E 39
Dat ding is een icoon voor de mensheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichtenhéla héla, "ding"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOverdrijven is ook een vak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichtenhéla héla, "ding"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk zie dat niet echt als een heel comfortabele kar om 80k per jaar mee te doen. Toch niet in de mate hoe de andere voorgestelde karren dat doen.
anyhow, ik zie hem daar gewoon niet inzitten.
maar....
Wat is er wél comfortabel genoeg voor die afstand en komt niet verkeerd over?
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenRS6 nieuw model? Dat is boven mijn budget Carlo. Misschien vrijdag
Diesels zijn duur, ook hier in CH.
Ahja, CH, das anti-dieselland
Probleem is dat je koppel gaat missen, en koppel krijg je door turbo, dus niet op LPG te leggen tenzij het Volvo of Saab is. (BMW heeft geen turbo en Benz is niets voor u)
Dus...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Anyway, ik draai m'n kop wél om voor een RS6 maar niet voor een nieuwe A6. Maar ik ben dan ook geen klant van je.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenToon je volwassenheid
En btw, sorry dat ik deze discussie niet altijd top-serieus opneemt, maar het probleem is dat je zelf nog niet weet wat je ECHT wilt en dat iedereen (zoals op het autosalon) u naar z'n stand wil lokken.
Maar er is natuurlijk niets mis met zo'n gedachtengang, we kunnen er alleen wat van opsteken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenOwkee.
Anyway, ik draai m'n kop wél om voor een RS6 maar niet voor een nieuwe A6. Maar ik ben dan ook geen klant van je.
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenKerel, dat laatste zielig gedoe was écht wel om te lachen hoor.
En btw, sorry dat ik deze discussie niet altijd top-serieus opneemt, maar het probleem is dat je zelf nog niet weet wat je ECHT wilt en dat iedereen (zoals op het autosalon) u naar z'n stand wil lokken.
Maar er is natuurlijk niets mis met zo'n gedachtengang, we kunnen er alleen wat van opsteken...
Spillies ik hou van u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Koppel krijg je door drukvoeding OF hubraum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenDat ding geeft nog niet half de koppelduw van een 540 of S6 4.2 of whatever.
kijk nog eens goed wat carlo toont
dat ding geeft een koppelduw hoor
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenDat ding geeft nog niet half de koppelduw van een 540 of S6 4.2 of whatever.
Comment
Comment