Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geen geduld meer nee ? Ik kan er verschillende vinden maar tot nu toe nog geen enkele met black optics...
*edit: bingo
Merci; ja ik moet toegeven, k'kan niet meer wachten!
Ik heb al zo'n map gemaakt op m'n documenten en elke S6 Avant die ik tegenkom in het zwart sla ik daar op en elke gewone Avant met Shadowlook sla ik er ook op...
Merci; ja ik moet toegeven, k'kan niet meer wachten!
Ik heb al zo'n map gemaakt op m'n documenten en elke S6 Avant die ik tegenkom in het zwart sla ik daar op en elke gewone Avant met Shadowlook sla ik er ook op...
En de Car-configurator van Audi.de werkt wel goed, maar shadowlook komt niet op de foto op het eind, jammer...
Ik kan je goed begrijpen hoor Ik ben er helaas nog geen enkele (rijdend) tegengekomen, ik denk dat de prestaties redelijk vergelijkbaar zijn met lichte voorsprong voor de mijne.
In ieder geval goed dat je voor de black optics gegaan bent want die mega chrome grill vind ik echt niet mooi
Ik kan je goed begrijpen hoor Ik ben er helaas nog geen enkele (rijdend) tegengekomen, ik denk dat de prestaties redelijk vergelijkbaar zijn met lichte voorsprong voor de mijne.
In ieder geval goed dat je voor de black optics gegaan bent want die mega chrome grill vind ik echt niet mooi
Zullen we wel nog zien...
En ja btw, kun je je vrij maken ergens in april voor een photoshoot oud vs. nieuw??
Ze hebben allebei zwarte accenten, de ene is wel een RS6 en de andere 'maar' een S6, maarja dat kan ook zeker!
Comment