Ik vind de S en RS modellen prachtig. Maar ik denk ni dat zo ene ooit de mijne zal zijn. De auto is duur, maar das eenmalig, wat mij meer zou tegenhouden is de wegentaks... 1000€ zou ik nog zien zitten, maar elk jaar +1700€ afgeven aan vadertje staat...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenIk vind de S en RS modellen prachtig. Maar ik denk ni dat zo ene ooit de mijne zal zijn. De auto is duur, maar das eenmalig, wat mij meer zou tegenhouden is de wegentaks... 1000€ zou ik nog zien zitten, maar elk jaar +1700€ afgeven aan vadertje staat...
Een RS4 B5 kost bijlange geen 1000 Euro aan tax.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEen RS4 B5 kost bijlange geen 1000 Euro aan tax.Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten580€ om exact te zijn
peanuts voor een RS4!
Goe, maar das wel het enige model é? Die daarna kwamen, hebben toch minstens de 4.2?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenGoe, maar das wel het enige model é? Die daarna kwamen, hebben toch minstens de 4.2?
Comment
-
Ik wil ook een B5 RS4! En liever vandaag dan morgen! Het plan is om vrij snel een deftig exemplaar te kopen en die dan nog even in de garage te laten staan...Probleem is dat je er niet zoveel te koop vindt, zeker niet in belgie en dat de prijs niet overdreven snel zakt!
Oja, en volgens het plan is daarna de RS2 aan de beurt volgens hetzelfde stramien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenIk wil ook een B5 RS4! En liever vandaag dan morgen! Het plan is om vrij snel een deftig exemplaar te kopen en die dan nog even in de garage te laten staan...Probleem is dat je er niet zoveel te koop vindt, zeker niet in belgie en dat de prijs niet overdreven snel zakt!
Oja, en volgens het plan is daarna de RS2 aan de beurt volgens hetzelfde stramien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenGoe, maar das wel het enige model é? Die daarna kwamen, hebben toch minstens de 4.2?
Wat je wel kan doen is zoeken naar een S2, RS2, eerste S4 C4 (2.2 5cil dus), of S4 B5 (ook 2.7 biturbo). Die vallen allemaal goed mee qua tax, vind je (ok, mss buiten de RS2 gerekend) in overvloed op de tweedehandsmarkt, én je ervaart ook het échte S/RS- en Quattro-gevoel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwas die 'in overvloed' maar waar
(dan toch voor niet afgebeulde exemplaren)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
Zalig ding hé.
Enkel dat stuur... Dat moet écht wel een drie-spaaks zijn.
En z'n km-stand verraad z'n prijs, hoewel hij wel nog in mint-condition lijkt te zijn.
Comment
-
Gisteren naast een avuszilvere RS6 avant gestaan aan de lichten ... ikzelf was op baan met een niet misselijke vijfliter V8, maar toch heb ik de RS moeten laten voorgaan
wel logisch natuurlijk, maja
prach-ti-ge auto !!!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEen B5 is toch ook geil int zwart ze
Mijn gedacht!!!
Comment
Comment