Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
    Gisteren naast een avuszilvere RS6 avant gestaan aan de lichten ... ikzelf was op baan met een niet misselijke vijfliter V8, maar toch heb ik de RS moeten laten voorgaan

wel logisch natuurlijk, maja

prach-ti-ge auto !!!
    avuszilver is indd heeeeel vet..nog over getwijfeld maar de meeste hier in die kleur waren al gechipt, en ik begon liever met een standaard.

Comment

• mega zeldzame kleur op een S2:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Wat je wel kan doen is zoeken naar een S2, RS2, eerste S4 C4 (2.2 5cil dus), of S4 B5 (ook 2.7 biturbo). Die vallen allemaal goed mee qua tax, vind je (ok, mss buiten de RS2 gerekend) in overvloed op de tweedehandsmarkt, én je ervaart ook het échte S/RS- en Quattro-gevoel.

Die S4 of RS4 2.7 biturbo zijn prachtig. Maar ni meer van de jongsten. Binne 4 jaar zou er een andere wagen in huis komen, als oTTo zo lang nog meegaat. Dan zijn die auto's minstens 10 jaar als ik me ni vergis. Dan ga ik eerder voor de C32 AMG. Die is iets recenter, en das m'n nieuwe liefde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
          Die S4 of RS4 2.7 biturbo zijn prachtig. Maar ni meer van de jongsten. Binne 4 jaar zou er een andere wagen in huis komen, als oTTo zo lang nog meegaat. Dan zijn die auto's minstens 10 jaar als ik me ni vergis. Dan ga ik eerder voor de C32 AMG. Die is iets recenter, en das m'n nieuwe liefde.
          Ai ai chevy... toch geen C32

Rij dan eerst maar eens met die Audi's

Comment

Ontopic vidje http://videos.streetfire.net/video/3...ff1cd8c7ac.htm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              Ai ai chevy... toch geen C32

Rij dan eerst maar eens met die Audi's

Wat is daar mis mee? Ach het lijstje wanted cars is nog lang genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Vwala, die MB doet 't toch ni slecht?

Comment

Vwala, die MB doet 't toch ni slecht?
                  Je ziet ik durf zoiets ook toegeven Op die vid ziet het er zelfs naar uit dat de c32 een kleine voorsprong heeft.

Maar qua looks kies ik toch nog steeds voor de audi.

Comment

• En qua rijden denk ik zeker... dat zou maar een boring drive zijn die C32, net zoals die motor.

Ziet er redelijk close uit idd, maar is de C (of allebei) standaard?

Comment

Je ziet ik durf zoiets ook toegeven Op die vid ziet het er zelfs naar uit dat de c32 een kleine voorsprong heeft.

Maar qua looks kies ik toch nog steeds voor de audi.

De C32 vind ik mooier in sedan. De Audi in break. Stel dat ik binnen x aantal jaar voor deze luxekeuze kom te staan, kan ik toch moeilijk de Audi nemen? Dan is onze 'tweede wagen' handiger en groter dan onze 'eerste (en ni vergeten gratis! ) wagen'.

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      En qua rijden denk ik zeker... dat zou maar een boring drive zijn die C32, net zoals die motor.
                      Tis nog maar dromen van de toekomst natuurlijk. Er hangt natuurlijk wel wa van af, en 4 jaar is nog lang. Ik kan me ni voorstellen dat 't saai zou zijn in die C32. Buiten dan dat 'ie een automaat heeft. De motor heeft 354pk, hoe saai kan die zijn. Ik neem aan da je'r nog ni mee gereden hebt? Mss iemand hier ie de stelling van Avantus kan bevestigen? Wrs wel gevraagd in 't verkeerde topic.

Comment

• C32 AMG 0-100 5.2s
                        RS4B5 0-100 4.9s

Twas gewoon ne slechte chauffeur

Comment

• Nuja, "saai"

met 354pk is niets 'saai', maar qua geluid en motorkarakter zou het wel tegenvallen.

Comment

C32 AMG 0-100 5.2s
                            RS4B5 0-100 4.9s

Twas gewoon ne slechte chauffeur
                            Tja, da kan natuurlijk, die MB is 'gewoon' gassen, met de Audi moet je wel kunne schakelen.

Nuja, "saai"

met 354pk is niets 'saai', maar qua geluid en motorkarakter zou het wel tegenvallen.

Aan 't geluid kan altijd iets gedaan worden é.

Comment

• Zelfs ik zou niet twijfelen tussen een C32 en een RS4

Comment

• En dan nog... spreek het woord "BITURBO" eens een paar keer uit... hoe VET klinkt dat nie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Zelfs ik zou niet twijfelen tussen een C32 en een RS4
                                  Nu dacht ik toch da gij tenminste aan mijne kant zou staan. Verander uwen avatar al maar.

Grapje natuurlijk, maar toch graag aan paar argumenten.

En dan nog... spreek het woord "BITURBO" eens een paar keer uit... hoe VET klinkt dat nie

Vet, maar het zeggen doet me weinig. Ik wil het horen/voelen.

Comment

Nu dacht ik toch da gij tenminste aan mijne kant zou staan. Verander uwen avatar al maar.

Grapje natuurlijk, maar toch graag aan paar argumenten.

Vet, maar het zeggen doet me weinig. Ik wil het horen/voelen.
                                    join us bij de de volgende quattro@kallo meeting zou ik zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                      Gisteren naast een avuszilvere RS6 avant gestaan aan de lichten ... ikzelf was op baan met een niet misselijke vijfliter V8, maar toch heb ik de RS moeten laten voorgaan

wel logisch natuurlijk, maja

prach-ti-ge auto !!!
                                      Met welk beestje was jij dan op de baan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        join us bij de de volgende quattro@kallo meeting zou ik zeggen

Wanneer is da? En als ik dan al ni moet werken, kheb gene quattro, ik ga daar wrs een pakske slaag krijgen met mijne coiffeuroTTo.

Comment

• Ik heb toch al serieus wat mee gereden met een RS4 en ik vind die sound best wel mooi.

Dat geblaas uit die uitlaat, als je vanachter zit ... zelfs ik hoorde en voelde hem blazen

Comment

Working...
                                          X