Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWat je wel kan doen is zoeken naar een S2, RS2, eerste S4 C4 (2.2 5cil dus), of S4 B5 (ook 2.7 biturbo). Die vallen allemaal goed mee qua tax, vind je (ok, mss buiten de RS2 gerekend) in overvloed op de tweedehandsmarkt, én je ervaart ook het échte S/RS- en Quattro-gevoel.
Die S4 of RS4 2.7 biturbo zijn prachtig. Maar ni meer van de jongsten. Binne 4 jaar zou er een andere wagen in huis komen, als oTTo zo lang nog meegaat. Dan zijn die auto's minstens 10 jaar als ik me ni vergis. Dan ga ik eerder voor de C32 AMG. Die is iets recenter, en das m'n nieuwe liefde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenDie S4 of RS4 2.7 biturbo zijn prachtig. Maar ni meer van de jongsten. Binne 4 jaar zou er een andere wagen in huis komen, als oTTo zo lang nog meegaat. Dan zijn die auto's minstens 10 jaar als ik me ni vergis. Dan ga ik eerder voor de C32 AMG. Die is iets recenter, en das m'n nieuwe liefde.
Rij dan eerst maar eens met die Audi's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenDie S4 of RS4 2.7 biturbo zijn prachtig. Maar ni meer van de jongsten. Binne 4 jaar zou er een andere wagen in huis komen, als oTTo zo lang nog meegaat. Dan zijn die auto's minstens 10 jaar als ik me ni vergis. Dan ga ik eerder voor de C32 AMG. Die is iets recenter, en das m'n nieuwe liefde.
Ontopic vidje http://videos.streetfire.net/video/3...ff1cd8c7ac.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenAi ai chevy... toch geen C32
Rij dan eerst maar eens met die Audi's
Wat is daar mis mee? Ach het lijstje wanted cars is nog lang genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOntopic vidje http://videos.streetfire.net/video/3...ff1cd8c7ac.htm
Vwala, die MB doet 't toch ni slecht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenVwala, die MB doet 't toch ni slecht?
Maar qua looks kies ik toch nog steeds voor de audi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJe ziet ik durf zoiets ook toegeven Op die vid ziet het er zelfs naar uit dat de c32 een kleine voorsprong heeft.
Maar qua looks kies ik toch nog steeds voor de audi.
De C32 vind ik mooier in sedan. De Audi in break. Stel dat ik binnen x aantal jaar voor deze luxekeuze kom te staan, kan ik toch moeilijk de Audi nemen? Dan is onze 'tweede wagen' handiger en groter dan onze 'eerste (en ni vergeten gratis! ) wagen'.
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEn qua rijden denk ik zeker... dat zou maar een boring drive zijn die C32, net zoals die motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenC32 AMG 0-100 5.2s
RS4B5 0-100 4.9s
Twas gewoon ne slechte chauffeur
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenNuja, "saai"
met 354pk is niets 'saai', maar qua geluid en motorkarakter zou het wel tegenvallen.
Aan 't geluid kan altijd iets gedaan worden é.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZelfs ik zou niet twijfelen tussen een C32 en een RS4
Grapje natuurlijk, maar toch graag aan paar argumenten.
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEn dan nog... spreek het woord "BITURBO" eens een paar keer uit... hoe VET klinkt dat nie
Vet, maar het zeggen doet me weinig. Ik wil het horen/voelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenNu dacht ik toch da gij tenminste aan mijne kant zou staan. Verander uwen avatar al maar.
Grapje natuurlijk, maar toch graag aan paar argumenten.
Vet, maar het zeggen doet me weinig. Ik wil het horen/voelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenGisteren naast een avuszilvere RS6 avant gestaan aan de lichten ... ikzelf was op baan met een niet misselijke vijfliter V8, maar toch heb ik de RS moeten laten voorgaan
wel logisch natuurlijk, maja
prach-ti-ge auto !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenjoin us bij de de volgende quattro@kallo meeting zou ik zeggen
Wanneer is da? En als ik dan al ni moet werken, kheb gene quattro, ik ga daar wrs een pakske slaag krijgen met mijne coiffeuroTTo.
Comment
Comment