Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    C32 AMG 0-100 5.2s
    RS4B5 0-100 4.9s
    Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Zelfs ik zou niet twijfelen tussen een C32 en een RS4

Plus dat de RS4 nog eens 10k meer kost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
      Wanneer is da? En als ik dan al ni moet werken, kheb gene quattro, ik ga daar wrs een pakske slaag krijgen met mijne coiffeuroTTo.
      Binnenkort zal er wel een datum vastgelegd worden

Proberen het nu wat meer op voorhand vast te leggen om wat meer volk te trekken

Comment

• net de video bekeken...

daarom hou ik zo van een RS4, dat brute, dat diep doorbuigen tijdens schakelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Deze zou ik ook direct boven de C32 verkiezen. Ik vind er alleen geen tweedehands.

Comment

Deze zou ik ook direct boven de C32 verkiezen. Ik vind er alleen geen tweedehands.
            Is ooit nooit gemaakt geweest

Deze is een uniek exemplaar van quattro gmbh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              Is ooit nooit gemaakt geweest

Deze is een uniek exemplaar van quattro gmbh

Maar, das gewoon een schande! En de S4 vinden de heren hier wrs te 'saai'?

Comment

Maar, das gewoon een schande! En de S4 vinden de heren hier wrs te 'saai'?
                Een S4 is zalig
                Zeker in Avant met die distinguished Avus velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                  Ik heb toch al serieus wat mee gereden met een RS4 en ik vind die sound best wel mooi.

Dat geblaas uit die uitlaat, als je vanachter zit ... zelfs ik hoorde en voelde hem blazen

Weet je nog Rabbit, dat rondje ring met die RS4 op de BBQmeeting?

Comment

• Comment

Een S4 is zalig
                      Zeker in Avant met die distinguished Avus velgen
                      Ook die met de 2.7T? En in sedan?

Comment

• Ooit zo een S8 D2 maar dan wel in het zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Ooit zo een S8 D2 maar dan wel in het zwart

Dikke kar!!!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Een B5 is toch ook geil int zwart ze

Avus silver blijft mijn favoriet, maar dit is toch ook zalig. Hij moet wel zilvere dakrails hebben imo!

Comment

• Voor we onze A8 aangeschaft hadden hebben we nog getwijfeld voor die 4.2 Quattro maar dat was net van het goede te veel aan taxen. Maar als ik die hier zo zie staan heb ik toch wel spijt dat we er toch niet voor gekozen hebben.

Iemand enig idee wat zo een S8 D2 (in goeie staat) nog ongeveer kost?

Greetz S8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                                      Weet je nog Rabbit, dat rondje ring met die RS4 op de BBQmeeting?
                                      Oh boy ja Zaaaalig

Ik had toen al paar keer met een RS4 mee geweest, maar ik kon het toch niet laten.

Je was toen duidelijk ook onder de indruk.

Dit is echt de auto uit mijn puberteit, vandaar dat ik er echt eentje wil ooit,om te bewaren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Voor we onze A8 aangeschaft hadden hebben we nog getwijfeld voor die 4.2 Quattro maar dat was net van het goede te veel aan taxen. Maar als ik die hier zo zie staan heb ik toch wel spijt dat we er toch niet voor gekozen hebben.

Iemand enig idee wat zo een S8 D2 (in goeie staat) nog ongeveer kost?

Greetz S8
                                        Kennis heeft 10k gevangen voor de zijne bij aankoop van de nieuwe dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                                          Avus silver blijft mijn favoriet, maar dit is toch ook zalig. Hij moet wel zilvere dakrails hebben imo!
                                          Ja, met die zilveren dakrails is zwart en rood vooral supermooi.

Als ik er ene zie langs hier is het vaak een Engelsman, zouden die zo goed verkocht zijn geweest langs die contreien?

Comment

Working...
                                          X