Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    Ja, met die zilveren dakrails is zwart en rood vooral supermooi.

Als ik er ene zie langs hier is het vaak een Engelsman, zouden die zo goed verkocht zijn geweest langs die contreien?
    Yep, zeer goed, engeland is een van de beste markten. Ik heb gehoord dat Zurich wel de top is, nergens zie je zoveel RS'en!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
      Yep, zeer goed, engeland is een van de beste markten. Ik heb gehoord dat Zurich wel de top is, nergens zie je zoveel RS'en!
      Luzern
      Zelfs in mijn mini dorp zie ik er elke dag.

Comment

• Mooie foto's op Flickr:

http://bighugelabs.com/flickr/onblac...Large&posted=1
        Last edited by ; 21/02/2007, 18:59.

Comment

• the magnificient three:

Comment

• Ontzettend knappe kleur.

Comment

the magnificient three:

Dat zijn ze zeker

Al is enkel de RS2 is de juiste kleur voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                Dat zijn ze zeker

Al is enkel de RS2 is de juiste kleur voor mij.
                Sprintblauw?
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                  Sprintblauw?
                  RS-blauw (of Nogaro blauw)

Comment

• Dat zou ik wel te pruimen vinden:

één RS2 in Nogaro
                    één RS4 in Nogaro
                    één RS6 in Nogaro

Comment

• Juist men delta ff in vraag en aanbod gezet, moest er iemand geïnteresseerd zijn... Des te sneller boosten we de RS6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Dat zou ik wel te pruimen vinden:

één RS2 in Nogaro
                        één RS4 in Nogaro
                        één RS6 in Nogaro

Ik vind dat een mooi kleur, maar zou het NOOIT zelf nemen... het is hét RS-kleur is bij uitstek, maar 99,9% van de bevolking vindt lelijk en weinig stijlvol kleur (en ergens is dat ook wel zo)

Maw. een ideaal kleur om naar de ring te gaan, maar voor de rest van de tijd een beetje beschamend

Comment

Ik vind dat een mooi kleur, maar zou het NOOIT zelf nemen... het is hét RS-kleur is bij uitstek, maar 99,9% van de bevolking vindt lelijk en weinig stijlvol kleur (en ergens is dat ook wel zo)

Maw. een ideaal kleur om naar de ring te gaan, maar voor de rest van de tijd een beetje beschamend

Wat het plebs denkt van mijn RS kan me geen zak schelen. Laat ze dan maar eens naast dat blauw gedrocht staan aan de lichten, of dat ze me maar eens proberen volgen op een natte Stelvio Pass, met hun brolporschke of bmw 320d'ke...

Op een RS6 zou ik het nu eigelijk ook niet nemen hoor, op een RS6 hoort zwart, of Daytona grijs te zijn.

Een B5 RS4 vind ik nog steeds bloedmooi in het zwart, maar op de duur begint zwart een beetje... tjah... 'saai' te worden. En als er dan een kleur als Nogaro-Blau als alternatief beschikbaar is... mjah...

En tjah... een RS2 hoort gewoon in't RS-Blau, al was het gewoon al omdat dat de échte Ur-RS is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Wat het plebs denkt van mijn RS kan me geen zak schelen. Laat ze dan maar eens naast dat blauw gedrocht staan aan de lichten, of dat ze me maar eens proberen volgen op een natte Stelvio Pass, met hun brolporschke of bmw 320d'ke...

Op een RS6 zou ik het nu eigelijk ook niet nemen hoor, op een RS6 hoort zwart, of Daytona grijs te zijn.

Een B5 RS4 vind ik nog steeds bloedmooi in het zwart, maar op de duur begint zwart een beetje... tjah... 'saai' te worden. En als er dan een kleur als Nogaro-Blau als alternatief beschikbaar is... mjah...

En tjah... een RS2 hoort gewoon in't RS-Blau, al was het gewoon al omdat dat de échte Ur-RS is.
                            RS2: Nogaro
                            B5 RS4: Avus Zilver
                            RS6: Zwart

Comment

in Zürich zie ik meer RS'en dan vw golf's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                in Zürich zie ik meer RS'en dan vw golf's

Als ik een Zürcher tegenkom is het altijd battlen geblazen
                                Zürcher en Luzerner, het zullen nooit de beste vrienden worden

Comment

• Heeft een Audi S4 van '98 een biturbo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                                    Heeft een Audi S4 van '98 een biturbo?
                                    Jep Zijn oersterke blokken.

Zalige motoren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      Jep Zijn oersterke blokken.

Zalige motoren

Godverdomme é, golle hebt mij hier weer helemaal zot gekregen. Das den tweede keer al. Ik spreek nimmer mè olle zenne.
                                      Gelukkig zijn die bakken nog wa duur. Plus 't feit da je ni de top hebt, want er is ook nog de RS4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                                        Godverdomme é, golle hebt mij hier weer helemaal zot gekregen. Das den tweede keer al. Ik spreek nimmer mè olle zenne.
                                        Gelukkig zijn die bakken nog wa duur. Plus 't feit da je ni de top hebt, want er is ook nog de RS4.
                                        Gewoon de motor van de S4 berline optunen tot je de RS4 kan afdrogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Gewoon de motor van de S4 berline optunen tot je de RS4 kan afdrogen

Ik denk altijd aan wat een forumlid hier eens heeft gezegd, wil je sneller? Koop dan een snellere wagen. Trouwens, zoveel zal je ni meer kunne optunen aan een 2.7 met 265pk en 400nm bij 1850t/min zeker?

Comment

Working...
                                          X