Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenYep, zeer goed, engeland is een van de beste markten. Ik heb gehoord dat Zurich wel de top is, nergens zie je zoveel RS'en!
Zelfs in mijn mini dorp zie ik er elke dag.
Comment
-
Comment
-
Ontzettend knappe kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichtenthe magnificient three:
Al is enkel de RS2 is de juiste kleur voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDat zijn ze zeker
Al is enkel de RS2 is de juiste kleur voor mij.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenSprintblauw?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat zou ik wel te pruimen vinden:
één RS2 in Nogaro
één RS4 in Nogaro
één RS6 in Nogaro
Maw. een ideaal kleur om naar de ring te gaan, maar voor de rest van de tijd een beetje beschamend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenIk vind dat een mooi kleur, maar zou het NOOIT zelf nemen... het is hét RS-kleur is bij uitstek, maar 99,9% van de bevolking vindt lelijk en weinig stijlvol kleur (en ergens is dat ook wel zo)
Maw. een ideaal kleur om naar de ring te gaan, maar voor de rest van de tijd een beetje beschamend
Wat het plebs denkt van mijn RS kan me geen zak schelen. Laat ze dan maar eens naast dat blauw gedrocht staan aan de lichten, of dat ze me maar eens proberen volgen op een natte Stelvio Pass, met hun brolporschke of bmw 320d'ke...
Op een RS6 zou ik het nu eigelijk ook niet nemen hoor, op een RS6 hoort zwart, of Daytona grijs te zijn.
Een B5 RS4 vind ik nog steeds bloedmooi in het zwart, maar op de duur begint zwart een beetje... tjah... 'saai' te worden. En als er dan een kleur als Nogaro-Blau als alternatief beschikbaar is... mjah...
En tjah... een RS2 hoort gewoon in't RS-Blau, al was het gewoon al omdat dat de échte Ur-RS is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWat het plebs denkt van mijn RS kan me geen zak schelen. Laat ze dan maar eens naast dat blauw gedrocht staan aan de lichten, of dat ze me maar eens proberen volgen op een natte Stelvio Pass, met hun brolporschke of bmw 320d'ke...
Op een RS6 zou ik het nu eigelijk ook niet nemen hoor, op een RS6 hoort zwart, of Daytona grijs te zijn.
Een B5 RS4 vind ik nog steeds bloedmooi in het zwart, maar op de duur begint zwart een beetje... tjah... 'saai' te worden. En als er dan een kleur als Nogaro-Blau als alternatief beschikbaar is... mjah...
En tjah... een RS2 hoort gewoon in't RS-Blau, al was het gewoon al omdat dat de échte Ur-RS is.
B5 RS4: Avus Zilver
RS6: Zwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenYep, zeer goed, engeland is een van de beste markten. Ik heb gehoord dat Zurich wel de top is, nergens zie je zoveel RS'en!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichtenin Zürich zie ik meer RS'en dan vw golf's
Als ik een Zürcher tegenkom is het altijd battlen geblazen
Zürcher en Luzerner, het zullen nooit de beste vrienden worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenHeeft een Audi S4 van '98 een biturbo?
Zalige motoren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenJep Zijn oersterke blokken.
Zalige motoren
Godverdomme é, golle hebt mij hier weer helemaal zot gekregen. Das den tweede keer al. Ik spreek nimmer mè olle zenne.
Gelukkig zijn die bakken nog wa duur. Plus 't feit da je ni de top hebt, want er is ook nog de RS4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenGodverdomme é, golle hebt mij hier weer helemaal zot gekregen. Das den tweede keer al. Ik spreek nimmer mè olle zenne.
Gelukkig zijn die bakken nog wa duur. Plus 't feit da je ni de top hebt, want er is ook nog de RS4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGewoon de motor van de S4 berline optunen tot je de RS4 kan afdrogen
Ik denk altijd aan wat een forumlid hier eens heeft gezegd, wil je sneller? Koop dan een snellere wagen. Trouwens, zoveel zal je ni meer kunne optunen aan een 2.7 met 265pk en 400nm bij 1850t/min zeker?
Comment
Comment