Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Ja, maar dit gaat over de B5
    Laatste generatie is minder mooi dan de B5 imho. En ik blijf hopen dat die ook een stuk minder leuk rijdt
    De B5 RS4 klinkt maar pover. De V8 uit de B7 RS4 daarentegen is echt Persoonlijk heb ik ook veel liever een atmosferische V8 dan een turbo V6...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
      Wou gewoon reageren tegen de attitude "alleen een RS is een goede/snelle wagen"
      Wat dus niet zo is, voor alle duidelijkheid.

Comment

De B5 RS4 klinkt maar pover. De V8 uit de B7 RS4 daarentegen is echt Persoonlijk heb ik ook veel liever een atmosferische V8 dan een turbo V6...
        Een B5 pover klinken?
        Die heeft juist een zalig diep en biturboblazend geluid! Die klinkt echt "vol"

Uiteraard klinkt de B7 V8 ook mega vet, maar dat is een V8 natuurlijk... dat kan niet slecht klinken.

Comment

• Plus die biturbo kan je supergemakkelijk tunen.

Als je een B7 wil opvoeren, moet ge daar echt al pakken geld insteken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            Een S4 sedan is niet simpel om vinden. Of waarom toch geen S2? Dan heb je die machtige 5-cilinder ook ineens

In Nederland staan er precies wel een paar. Maar de auto's zijn daar natuurlijk wel duurder. Een S2 is dan weer ouder é.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
              In Nederland staan er precies wel een paar. Maar de auto's zijn daar natuurlijk wel duurder. Een S2 is dan weer ouder é.
              Hou ouder hoe beter

Comment

Hou ouder hoe beter

Zou je me die redenering is kunnen uitleggen.

Ik denk zo, ouder = meer km's, meer versleten onderdelen, rapper naar 't stort.

Ni just?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                  Zou je me die redenering is kunnen uitleggen.

Ik denk zo, ouder = meer km's, meer versleten onderdelen, rapper naar 't stort.

Ni just?
                  Als je het zo bekijkt wel ja... al hoeft dat niet persé. Volgens velen is de 80 B4 (wat dus basis is voor zo'n S2 bv) één van de beste Audi's ooit gemaakt... ze zitten echt goed in elkaar.

Maar puur qua rijden, de ervaring, het gevoel, de sensatie, .... dat is zo machtig bij die oudere audi's! Daar kunnen die afstandelijk en zwaar rijdende moderne auto's gewoon niet tegen op. Zo'n S4 rijdt natuurlijk ook lekker scherp, maar zet er een perfecte S2 naast en ik val voor het oudere pakket.

Comment

Een B5 pover klinken?
                    Die heeft juist een zalig diep en biturboblazend geluid! Die klinkt echt "vol"

Uiteraard klinkt de B7 V8 ook mega vet, maar dat is een V8 natuurlijk... dat kan niet slecht klinken.
                    Wel, vergelijk zelf maar tussen mijn 4S en de B5 RS4 avant die net daarna optrekt : http://www.youtube.com/watch?v=hLCrNz90vg8

Comment

Wel, vergelijk zelf maar tussen mijn 4S en de B5 RS4 avant die net daarna optrekt : http://www.youtube.com/watch?v=hLCrNz90vg8

RS4...

Comment

Als je het zo bekijkt wel ja... al hoeft dat niet persé. Volgens velen is de 80 B4 (wat dus basis is voor zo'n S2 bv) één van de beste Audi's ooit gemaakt... ze zitten echt goed in elkaar.

Maar puur qua rijden, de ervaring, het gevoel, de sensatie, .... dat is zo machtig bij die oudere audi's! Daar kunnen die afstandelijk en zwaar rijdende moderne auto's gewoon niet tegen op. Zo'n S4 rijdt natuurlijk ook lekker scherp, maar zet er een perfecte S2 naast en ik val voor het oudere pakket.

Beste voorbeeld is uw 100CS...

Als ge het evenbeeld qua rij-plezier en harmonie en perfectie wil ervaren met een moderne audi, moet het effectief al iets zijn in de aard van S'en en RS'en.

Comment

Geluid is simpel aan te passen.

Kijk maar naar de 'Porsche' Boxster

Comment

Ik vind dat geluid van die RS4 dus vetter

Comment

• Hier een straat verder staat er ook zo'n S2, wel eentje met een RS2 motor, 380 pk . Prachtig model vind ik en schitterend getuned !!!

Comment

• Comment

• Sorry, maar dat vind ik toch maar ne mottigen bak om het op zijn kempisch te zeggen

Comment

• Das die van "Area51" (toch op Audiforum.nl)

Is idd een ferm getuned ding, en staat al ruim 2 jaar te koop denk ik (wss omdat hij hem zo verneukt heeft )

Als de foto's ziet van hoe die bak was voor de ombouw...

Comment

• En zo zag hij er vroeger uit:

Het volledige project met honderden foto's kan je lezen op :

Hij staat trouwens te koop dacht ik

Comment

• Standaard zijn die bakken zoveel knapper...

Quanta Kosta Avantus?

Comment

• Zie!!

Prachtige kleur, die zalige originele eerste serie S2-wielen, ...

Comment

Working...
                                          X